|
کدخبر: 272774

اعزام کاروان زیارتی کودکان کار به مشهد مقدس

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران از اعزام کاروان زیارتی کودکان کار به مشهد مقدس توسط شهرداری تهران خبر داد.

جامعه اعزام کاروان زیارتی کودکان کار به مشهد مقدس

احمد احمدی‌صدر مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران،‌ اظهار داشت: امروز نخستین کاروان زیارتی کودکان کار به مشهد مقدس اعزام می‌شوند.

وی افزود: نخستین کاروانی که امروز به مشهد اعزام خواهد شد شامل ۱۵۰پسر است که فردا نیز در قالب دومین کاروان ۲۰۰کودک کار دختر به مشهد جهت زیارت اعزام می‌شوند.

مدیرعامل سازمان رفاه،‌خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران گفت: کودکان کاری که به مشهد مقدس اعزام می‌شوند افرادی هستند که تحت پوشش ۳۰ مرکز تعلیم و تربیت و حمایتی پویا شهر تهران هستند.

احمدی‌صدر با اشاره به برنامه های تدارک دیده شده برای این کودکان در این اردو گفت: اعزام کودکان کار به مشهد مقدس در قالب اردوی زیارتی ادامه خواهد داشت و این کودکان با قطار و در مدت سه شب و چهار روز در مشهد مقدس خواهند بود و از برنامه‌های فرهنگی مانند زیارت ،برگزاری مراسم جشن تکلیف،برنانه های تربیتی، سیاحتی و تفریحی، بازدید از موزه و اجرای مسابقه و اعطای جوایز بهره مند خواهند شد.

وی افزود: برخی از این کودکان که به سن جشن تکلیف رسیده مراسم جشن تکلیف‌شان در مشهد برگزار خواهد شد و اعطای بسته‌های سوغات و فرهنگی برای همه کودکان زائر در نظر گرفته شده است.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها