|
کدخبر: 272772

ایمن سازی خط یک مترو تهران

مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران از بهسازی وایمن سازی سوزن های جنوبی خط یک ظرف ۴۸ساعت خبرداد وگفت: همین دلیل خط یک متروی تهران در محدود ایستگاه‌های شهرری تا پالایشگاه در روزهای ۱۰و۱۱ شهریورماه سرویس ‌دهی ندارد.

جامعه ایمن سازی خط یک مترو تهران

حامد عباسی نامی مدیر عامل شرکت بهره برداری متروی تهران  با اشاره به اینکه بعد از ۲۰ سال بهره‌ برداری از خط یک مترو، بهسازی امری ضروری است، اظهارکرد: با بازگشایی مراکز تحصیلی در مهرماه شاهد افزایش مسافر خواهیم بود بنابراین انجام تعمیرات مورد نیاز دراولویت کاری قرار گرفته است و آخر این هفته فاز نخست عملیات ایمن‌ سازی و بهسازی سوزن‌های جنوبی خط یک در محدوده ایستگاه شهرری تا ایستگاه پالایشگاه در کمترین زمان انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری متروی تهران گفت: با بهسازی این سوزن‌ها، بهره‌ برداری ازنیمه جنوبی خط یک مترو تهران در شرایط مطلوب تر وایمن‌تری قرارخواهد گرفت.

وی با تأکید بر اینکه طبق برنامه‌ ریزی انجام شده تلاش داریم تا این کار ظرف مدت ۴۸ساعت انجام شود افزود: در این دو روز حرکت قطارها در خط یک متروی تهران به دو بخش تقسیم می‌شود و سرویس‌دهی ازایستگاه تجریش تا ایستگاه شهرری و بالعکس و همچنین از ایستگاه پالایشگاه تا کهریزک و فرودگاه امام خمینی (ره) بدون محدودیت انجام خواهد شد.

عباسی نامی خاطرنشان کرد: به‌منظور رفاه حال شهروندان هماهنگی‌های لازم با شرکت اتوبوسرانی جهت انتقال مسافران ((به‌صورت رایگان)) در مسیر رفت‌ وبرگشت از ایستگاه شهرری به ایستگاه پالایشگاه و بالعکس، از اولین ساعت بهره‌ برداری مترو در روزهای ۱۰و ۱۱شهریور انجام شده است.

منبع: برنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها