|
کدخبر: 271791

جدید ترین آمار مبتلایان کرونا در کشور(۳۰مرداد)

بر اساس اعلام مرکز روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۵ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۳ هزار و ۳۸۷ نفر رسید.

جامعه جدید ترین آمار مبتلایان کرونا در کشور(۳۰مرداد)

از دیروز تا امروز ۳۰ مردادماه ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۲۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۸۳۴ نفر از آنها بستری شدند.

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۰۶ هزار و ۶۱۴ نفر رسید.  تا کنون ۷ میلیون ۲۳۳ هزار و ۶۴۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

۱۳۴۲ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۳ میلیون و ۶۴۷ هزار و ۵۳۵ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

تا کنون ۶۴ میلیون و ۹۲۰ هزار و ۵۲۳ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۲۹۷ هزار و ۹۶۵ نفر دُز دوم و ۳۰ میلیون و ۳۷۹ هزار و ۸۰۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۵۳ میلیون و ۵۹۸ هزار و ۲۹۱ دُز رسید.

در شبانه روز گذشته ۶۸ هزار و ۸۲۴ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است.

در حال حاضر ۱۰۶ شهرستان در وضعیت قرمز، ۱۵۶ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۷۳ شهرستان در وضعیت زرد و ۱۳ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند. 

منبع: ایرنا

ارسال نظر