|
کدخبر: 269540

خیزش گردوخاک در این استان ها

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی وضعیت جوی استان تهران، آسمانی ابری همراه با وزش باد و گاهی وزش باد شدید و احتمال توفان گرد و خاک در غرب و جنوب استان پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس بررسی داده‌ها و نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی، وضعیت جوی استان تهران تا پنج روز آینده، آسمان قسمتی ابری تا نیمه‌ابری در بعضی ساعات و به‌ویژه ارتفاعات ابری همراه با وزش باد گاهی همراه با وزش باد نسبتا شدید به‌ویژه عصر امروز و فردا (۵ و ۶مردادماه) در غرب و جنوب استان وزش باد شدید و خیزش گردوخاک و احتمال توفان گردوخاک، کاهش دید و کیفیت هوا پیش‌بینی می‌شود.

از بعدازظهر امروز تا پنج روز آینده در اکثر نواحی استان افزایش ابر، گاهی همراه با رگبار و رعدوبرق به‌ویژه نیمه‌شمالی، ارتفاعات و در مناطق مستعد با احتمال بارش تگرگ دور از انتظار نیست.عمده بارش‌ها در روزهای پنجشنبه و جمعه(۶ و ۷ مردادماه) است.

امروز و فردا افزایش دما و از پنج شنبه شب کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران، ورامین با بیشینه دمای ۳۹ درجه سانتیگراد گرمترین نقطه استان تهران در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

آسمان تهران فردا ( ۶ مردادماه) قسمتی ابری و غبار صبحگاهی در بعد از ظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک با احتمال رگبار باران با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۸ درجه سانتیگراد و طی ‌جمعه (۷ مردادماه) نیمه‌ابری تا ابری و وزش باد و گاهی رگبار و رعد وبرق با حداقل دمای ۲۶ و حداکثر دمای ۳۵ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ايسنا

ارسال نظر