|
کدخبر: 269225

کشف قاچاق میلیاردی در اصفهان

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از کشف دو هزار و ۶۶۰ قطعه لوازم جانبی تلفن همراه خارجی قاچاق به ارزش هفت میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ حسین بساطی گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری کالای قاچاق در یک منزل مسکونی در یکی از محلات سطح شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار مأموران فرماندهی انتظامی شهرستان اصفهان قرار گرفت.

وی افزود: مأموران این فرماندهی با انجام مجموعه اقدامات هوشمندانه و پلیسی و همچنین حصول اطمینان از صحت و سقم موضوع پس از شناسایی دقیق محل دپوی کالای قاچاق طی هماهنگی با مرجع قضائی به محل اعزام شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان با بیان اینکه مأموران در بازرسی به عمل آمده از محل موفق به کشف ۲ هزار و ۶۶۰ قطعه انواع لوازم جانبی تلفن همراه شدند، اظهار داشت: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای قاچاق کشف شده را ۷ میلیارد ریال تعیین کردند، گفت: در این خصوص ۸ نفر دستگیر و به همراه پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

این مقام انتظامی از همکاری و همراهی مردم در اجرای مأموریت‌های پلیس قدردانی کرده و خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق کالا و ارز مهم‌ترین راهکار در جهت حمایت از تولید داخلی و کوتاه کردن دست افراد سودجو و فرصت طلب به شمار می‌رود، از این رو از شهروندان می‌خواهیم همکاری و تعاملات خود با پلیس را همچنان ادامه داده و در صورت مشاهده موارد مشکوک در این خصوص مراتب را سریعاً از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به مأموران پلیس اطلاع دهند.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها