|
کدخبر: 260590

کشف انبار کالای قاچاق در تهران

سرهنگ گودرزی گفت: در راستای پایش وکنترل بازار و جلوگیری از قاچاق و احتکار کالا، ماموران این پلیس موفق به کشف انبار دپوی کالای قاچاق در خیابان فدائیان اسلام به ارزش ۱۰۰ میلیارد تومان، شدند.

اجتماعی کشف انبار کالای قاچاق در تهران

وی ادامه داد: در ادامه تحقیقات مشخص شد کالا‌ها به صورت شبانه توسط خودرو‌های شوتی به انبار منتقل و دپو شده و فاقد هرگونه اسناد و مدارک، فاکتور و ثبت در سامانه جامعه تجارت است.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه کارآگاهان پس از حضور و بررسی انبار آن را پلمب کردند، افزود: یک هزار و ۴۶ دستگاه یخچال، ۲۴۶دستگاه کولر، ۶۲۳دستگاه اجاق گاز، ۵۳۶ دستگاه لباسشویی و ظرفشویی، ۷۵۴دستگاه جاروبرقی، ۱۱دستگاه فر،۲۷دستگاه تلویزیون، ۸۳۰دستگاه بخاری، ۲۵دستگاه کمبی، ۱۲۵دستگاه آبگرمکن، ۲۶۱۵قلم سیسمونی کودک، ۱۱قلم لوازم جاروبرقی کشف، یک نفر دستگیر و پرونده درخصوص قاچاق کالا تشکیل و به مرجع قضائی تحویل شد.

سرهنگ گودرزی با بیان اینکه کارشناسان ارزش اموال کشف شده را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام کرده اند، گفت: تامین نظم و امنیت و مقابله با هرگونه ناهنجاری و اخلال در تهیه توزیع کالا‌های ضروری خانوار همواره در دستور کار پلیس قرار داشته و با توجه به کمبود برخی از اقلام ضروری در بازار این امر باید با جدیت بیشتری انجام شود، شهروندان در صورت مشاهده هرگونه احتکار کالا با این پلیس با شماره‌های ۰۲۱۶۶۷۴۷۳۴۳ و یا ۰۹۹۹۹۸۷۱۳۹۲ تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها