|
کدخبر: 268379

حل مشکل معیشت مردم وظیفه دولت‌ها است

رستمی گفت: اولویت کاری دولتمردان حل مشکل معیشت و مسکن باشد چراکه بسیاری از شهروندان در خصوص تامین مسکن مناسب مشکل دارند.

ماموستا رستمی امروز در خطبه های نماز جمعه این شهر گفت: بسیاری از شهروندان برای تأمین مسکن مناسب مشکل دارند و مقابله با افزایش اجاره بهای مسکن وظیفه مسئولان است و مدیران باید با فعالیت دو چندان به دنبال حل مشکلات مردم از جمله مسکن باشند. 

ماموستا رستمی گفت: حل مشکل معیشت مردم وظیفه دولت‌ها است و دولتمردان باید اولویت کاریشان حل مشکلات معیشتی و مسکن جوانان باشد.

او با اشاره به قیمت‌های بالای خرید یا ودیعه مسکن، گفت: بسیاری از افراد حتی توان اجاره‌های بالای مسکن در سنندج را ندارند.

امام جمعه سنندج در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به سفر هفته گذشته رییس جمهور و هیات دولت به کردستان گفت: این سفر منشاء خیر و برکت برای استان بود و در آینده نزدیک نتایج آن پدیدار خواهد شد.

رستمی گفت: در این سفر اعتبارات بسیار خوبی به استان اختصاص داده شد و در این راستا هشت هزار شغل جدید در حوزه‌های مختلف ایجاد خواهد شد.

ماموستا رستمی با توصیه مومنان به مطالعه و تلاوت قرآن کریم گفت: این کتاب آسمانی سراسر خیر و برکت است و مومنان علاوه بر تلاوت آن، باید به دستورات آن نیز عمل کنند و برنامه‌های زندگی فردی و اجتماعی در قرآن کریم به درستی تبیین و تشریح شده است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها