|
کدخبر: 268154

کشف قاچاق میلیاردی

فرمانده مرزبانی استان بوشهر گفت: نیروهای مرزبانی ۹۲ میلیارد ریال کالای قاچاق از یک فروند شناور باری در آب‌های عسلویه کشف کردند.

روابط عمومی مرزبانی استان بوشهر روز سه شنبه به نقل از سرهنگ یدالله شرفی افزود: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و حمایت از تولید داخلی ،مرزبانان حین کنترل شناورهای عبوری در آب‌های شرقی خلیج فارس یک شناور باری حامل کالای قاچاق که به سمت اسکله نخل تقی در حرکت بود را شناسایی و متوقف کردند.

وی اظهار کرد: مرزبانان در بازرسی از این شناور موفق شدند سه هزار و ۲۰۰ ثوب پوشاک، ۵۰ هزار عدد لوازم پزشکی، ۲ هزار و ۷۰۰ عدد لوازم جانبی موبایل، ۲ هزار عدد لوازم آرایشی و یک هزارو ۴۰۰  عدد عینک که بدون مجوز و با هدف عرضه در بازار داخلی کشور بارگیری شده بود را کشف کردند.

شرفی اظهار کرد: در این عملیات ۲ نفر قاچاقچی دستگیر و پس از تشکیل پرونده اولیه برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی تحویل داده شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر افزود: دریابانان با اشرافیت اطلاعاتی و عملیاتی بر آب‌های ساحلی استان و کنترل دقیق شناورهای تجاری و صیادی از ورود هرگونه کالاق قاچاق جلوگیری و عرصه را بر قاچاقچیان و مجرمین و افراد سودجو تنگ می‌کنند.

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها