|
کدخبر: 268125 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران؛

حجاب و عفاف از معنویات دین ما است / بازداشت شهردار منطقه ۱۵ اقدامی عجولانه بود

هفتاد و هفتمین جلسه شورای شهر تهران امروز برگزار شد.

جامعه حجاب و عفاف از معنویات دین ما است / بازداشت شهردار منطقه ۱۵ اقدامی عجولانه بود

مهدی چمران،رئیس شورای شهر تهران در این جلسه،به مسئله حجاب پرداخت و عنوان کرد: بحث حجاب و عفاف از معنویات دین ما است.

وی گفت: عفت و حجاب پشتوانه ای برای خانواده های مسلمان در سراسر کشور و کشور هایی است که جمعیت مسلمان دارند.

 

چمران-مهدی

چمران در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه شهرهای خواهر خوانده افزود: برگزاری این نمایشگاه اتفاقی خوب برای شهرداری تهران بود، مهم ترین سرمایه گذاری در تهران، سرمایه گذاری ساختمانی است.

رئیس شورای شهر تهران گفت: مهم ترین سرمایه گذاری در شهر تهران برای کسانی که می خواهند در این کلانشهر سرمایه گذاری کنند، سرمایه گذاری برای ساخت و ساز ساختمان است.

او گفت: تسهیل در سرمایه گذاری یکی از مهم ترین راه ها برای جذب سرمایه است که می توان به صدور پروانه ساخت در  کوتاه ترین زمان اشاره کرد.

مهدی چمران به حادثه ای که در میدان بسیج برای کودک افغان اتفاق افتاد اشاره کرد و گفت: حادثه ناگواری که برای این کودک که از اتباع بیگانه بوده اتفاق افتاده در جایی صورت گرفته که مکان رفت و آمد و نیست و یک مکان بین بررگراهی بوده.

وی با ابراز همدردی از خانواده این کودک اظهار کرد: امید است شهرداری تهران خانواده او را دریابد و هرچه در توان دارد برای خانواده او انجام دهد.

از قوه قضاییه توقع بیشتری داریم

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حادثه میدان بسیج و سقوط کودک در قنات گفت: بازداشت شهردار منطقه ۱۵ و مسئول فضای سبز ، اقدامی عجولانه و بدون تحقیق بود.

 

پرویز-سروری

وی ادامه داد: قوه قضاییه فعلی، میدانی و فعال است و برای حل مشکلات سر از پا نمی شناسد. قوه قضائیه کارآمد، مسئله محور و موثر است و‌این اقدام بازداشت شهردار یک تصمیم بی تحقیق بود.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: ما از قوه قضاییه تجربه این پرونده ها را داشتیم و تصمیم گیری در ارتباط با اتفاق دیروز باعث تعجب ما شده است.

سروری ادامه داد: چرا باید مدیران شهرداری با استرس روی صندلی بنشینند و ترس از بازداشت و زندان داشته باشند؟ آن‌شهردار بعد از خارج شدن از زندان آیا می تواند مجدد کارایی قبلی خود را داشته باشد؟ توقع داشتیم که قوه قضاییه این مسئله را با صبر و حوصله پیگیری کند.

 

نادعلی-شورا

علیرضا نادعلی سخنگوی و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و هفتمین جلسه شورا نیز در تذکری اظهار  کرد: طی برنامه چهارشنبه های فرهنگی  این هفته در منطقه ۷ تهران حضور پیدا کردیم و در خدمت نخبگان فرهنگی این منطقه بودیم که در جلسه فعالان فرهنگی و همچنین در جلسات مساجد منطقه ۷ شاهد این بودیم که شهروندان ساکن در این منطقه از عملکرد شهردار منطقه رضایت داشتند.

وی افزود: وجود رضایتمندی بین اهالی فرهنگ و نخبگان فرهنگی ساکن در منطقه ۷ شهر تهران نشان می‌دهد شهرداری از نظر فرهنگی در این منطقه عملکرد خوبی داشته است که لارم بود در جلسه شورای اسلامی شهر تهران به این موضوع اشاره کنم.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها