|
کدخبر: 268092 امیرمحمد درویش

گزارش گسترش نیوز از هفتاد وهفتمین جلسه شورای شهر تهران؛

از قوه قضاییه توقع بیشتری داشتیم

پرویز سروری، نایب رئیس شورای شهر تهران با اشاره به حادثه میدان بسیج و سقوط کودک در قنات گفت: بازداشت شهردار منطقه و مسئول فضای سبز ، اقدامی عجولانه و بدون تحقیق بود.

جامعه از قوه قضاییه توقع بیشتری داشتیم

وی ادامه داد: قوه قضاییه فعلی، میدانی و فعال است و برای حل مشکلات سر از پا نمی شناسد. قوه قضائیه کارآمد، مسئله محور و موثر است و‌این اقدام بازداشت شهردار یک تصمیم بی تحقیق بود.

نایب رئیس شورای شهر تهران گفت: ما از قوه قضاییه تجربه این پرونده ها را داشتیم و تصمیم گیری در ارتباط با اتفاق دیروز باعث تعجب ما شده است.

سروری ادامه داد: چرا باید مدیران شهرداری با استرس روی صندلی بنشینند و ترس از بازداشت و زندان داشته باشند؟ آن‌شهردار بعد از خارج شدن از زندان آیا می تواند مجدد کارایی قبلی خود را داشته باشد؟ توقع داشتیم که قوه قضاییه این مسئله را با صبر و حوصله پیگیری کند.

علیرضا نادعلی سخنگوی و نایب رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در هفتاد و هفتمین جلسه شورا نیز در تذکری اظهار  کرد: طی برنامه چهارشنبه های فرهنگی  این هفته در منطقه ۷ تهران حضور پیدا کردیم و در خدمت نخبگان فرهنگی این منطقه بودیم که در جلسه فعالان فرهنگی و همچنین در جلسات مساجد منطقه ۷ شاهد این بودیم که شهروندان ساکن در این منطقه از عملکرد شهردار منطقه رضایت داشتند.

وی افزود: وجود رضایتمندی بین اهالی فرهنگ و نخبگان فرهنگی ساکن در منطقه ۷ شهر تهران نشان می‌دهد شهرداری از نظر فرهنگی در این منطقه عملکرد خوبی داشته است که لارم بود در جلسه شورای اسلامی شهر تهران به این موضوع اشاره کنم.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها