|
کدخبر: 263581

گسترش نیوز گزارش می‌دهد:

طرح جدید مجلس در مورد نظام مهندسی/ حادثه متروپل فنی بود

نماینده مردم اردبیل، سرعین، نمین و نیر در مورد حادثه تلخ متروپل آبادان اظهار کرد: مسائل فنی در حوزه ساخت‌و‌ساز مخصوصا ساختمان شوخی بردار نیست قوانین متعددی وجود دار. قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان وجود دارد که طراحی ،اخذ پروانه و مجوز،اجزا و نظارت حتما باید بر اسا مسائل فنی و مقرارت ملی ساختمان مراعات بشود.

جامعه طرح جدید مجلس در مورد نظام مهندسی/ حادثه متروپل فنی بود

بدری بیان کرد: مسائل مدیریتی نباید در مسائل فنی دخالت بکند ما حتما این موارد را در ماجرای متروپل بررسی و بازدید می‌کنیم و اسناد و مدارک آن را بررسی خواهیم کرد.  موضوع، موضوعی فنی است بدون بررسی نمی شود اظهار نظر کرد حتما هم مقصر‌ها د به مراجع قضایی اطلاع داده می شود. آن چه که از دست کمیسیون عمران مجلس بر می آید، معرفی خواهیم کرد.

نایب رییس کمیسیون عمران مجلس  اظهار کرد: یک جای بحث در قانون نظام مهندسی ساختمان وجود دارد که حتما در طرحی که داریم نهایی می کنیم این موضوع را اعمال خواهیم کرد که انشالله رعایت مسائل فنی در حوزه ساخت و ساز ساختمان‌های شخصی ساز  تشدید بشود. موارد متعددی در حال اجرا است امیدوارم که مسئولان عزیز، مهندس های گرانقدر، سازمان نظام مهندسی استان‌ها، سازمان نظام مهندسی کشور عنایتی بیش از گذشته داشته باشند که خدای نکرده شاهد همچون حادثه های دلخراشی نباشیم که خانواده ها هم داغدار نشوند من به خانواده‌ای داغدار این حادثه تسلیت می گویم و امیدوارم که مسئول‌های عزیز بیش از گذشته پای کار باشند و مسائل فنی مراعات بشود.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها