|
کدخبر: 250591

خبرهای خوب از افتتاح زمین های ورزشی چمن مصنوعی در مناطق کم برخوردار

به گزارش خبرگزاری سلامت از زنجان و به قلم فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) روز دوشنبه 23 اسفند 1400 جناب آقای علی اسماعیلی در همایش استانی با عنوان جوان، تحول ، گام دوم انقلاب در سالن اجتماعات سهروردی ضمن زنده کردن یاد شهدای دفاع مقدس و انقلاب اسلامی ابراز داشت که این جوانان با نثار جان خود مسئولیت ما را در سنگر تعلیم و تربیت سنگین کرده اند.

 

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان

 

ایشان با اشاره به برگزاری اولین همایش بررسی و تعمیق در سند تحول آموزش و پروش، بیان داشتند: این نوع همایش ها به صورت فصلی و مستمر برگزار خواهد شد.

علی اسماعیلی به عنوان مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان با اشاره به اینکه از مباحث ضروری که باید بیشتر به آن بپردازیم گفتمان سازی می باشد بیان نمود : خوشبختانه  تمامی معلمان جوان استان زنجان به سند تحول آموزش و پروش اشرافیت کامل  دارند، و این یک گام برای رسیدن به ماهیت اصلی سند تحول ،یعنی اجرای آن در مدارس نزدیک می شویم.

علی اسماعیلی ضمن اشاره به اینکه استان زنجان دارای جایگاه برای اجرایی کردن سند تحول است، بیان داشت : کارگاه ها و نشست های متععدی در در راستای تبیین سند تحول در استان برگزار شده است.

ایشان همچنین ابراز داشتند که گام های مثبتی برای سند آموزشی 1404 در استان زنجان برداشته شده است و بیان داشتند که : استان زنجان در آخر فروردین ماه ۱۴۰۱ صاحب سند آموزشی ویژه ای بر اساس سند تحول خواهد شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان زنجان با بیان این موضوع که معلمان و جوانان پویاترین بخش سازمان تعلیم و تربیت هستند، بیان داشت : اگر قدرت جوانی ،تحلیل و تفکر شما در درون تعلیم و تربیت در استان و سطح ملی نباشد کاری را از پیش نخواهیم برد.

وی با اشاره به اینکه رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب چوانان را مورد خطاب قرار می دهند، ابراز داشت :  برای بهره مندی توان و انرژی لازم است پردازشی به بیانه گام دوم انقلاب که چراغ راهی برای چله دوم است را داشته باشیم.

همچنین با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب چنین گفت که : علم و پژوهش، معنویت و اخلاق، نفوذ جریان‌های معاند، و سبک زندگی از مسائل مهمی است که در بیانیه مطرح شده و باید مورد توجه معلمان جوان قرار گیرد.

علی اسماعیلی با اشاره به اعتبار 14 میلیارد تومانی که از طرف وزارت آموزش و پرورش کل کشور به استان زنجان اختصاص یافته است، بیان نمود : ۱۰  سالن ورزشی، ۱۰ زمین چمن مصنوعی و ۱۰ زمین ورزش ساحلی با جهت دهی به مدارس ابتدایی با رویکرد پرداختن به جامعه دختران در سراسر استان زنجان  ساخته خواهد شد که منطبق با سند تحول بنیادین است.

ایشان همچنین اشاره ای به شعار "دولت محوری" در دولت سیزدهم داشتند و در این خصوص چنین گفتند که : یکی از رویکرد های اصلی  ایجاد فضاهای ورزشی برای دانش آموزان در مناطق محروم است که در مسیر گفتمان عدالت محوری است.

همانطور که می دانید چمن مصنوعی به دلیل عدم نیاز به آبیاری، هرس کردن و استفاده از کودهای شیمیایی و ارزان قیمت بودن می تواند جایگزین مناسبی برای چمن های طبیعی باشد، ضمن اینکه این محصول دوستدار طبیعت بوده و برای مناطقی که مشکلات کم آبی دارند بسیار مقرون به صرفه خواهد بود. از این رو فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز (دنیای چمن) مراتب تشکر و قدردانی خود را از این حرکت مردمی برای اختصاص بودجه به منظور تجهیز کردن زمین های ورزشی چمن مصنوعی مصنوعی مدارس زنجان ابراز می دارد.

همچنین به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، در همین تاریخ یعنی 23 اسفند 1400 در شهر اهواز مدیر شهرداری منطقه هفت این شهر از رسیدگی و ساماندهی پارک علامه در این منطقه خبر داده است.

زمین چمن مصنوعی پارک علامه اهواز

فرامرز نجف پور در زمینه ساماندهی پارک علامه بیان داشت : این پارک با مساحت بیش‌از چهار هکتار میان خیابان علامه و شهید طاهری واقع شده است و محلاتی نظیر بیست‌متری شهرداری، چهارصددستگاه و کوی آل صافی از آن بهره می‌برند.

به گفته ایشان این پارک در یک زمین چمن مصنوعی قرار داشته که در سال 96 از طرف شهرداری منطقه 7 اهواز احداث و به معاونت فرهنگی شهرداری این شهر تحویل شده است تا اهالی این منطقه بتوانند از این پارک استفاده کنند. اما به این دلیل که رسیدگی مناسبی از این زمین چمن مصنوعی نشده است افراد سودجو اموال و وسایل این پارک را به سرقت برده اند.

مدیر شهرداری منطقه هفت اهواز در ادامه می افزاید : با تدابیر اندیشیده شده جهت بهسازی و تعمیر مجموعه ورزشی‌های موجود در سطح منطقه هفت، مبلغی جهت این کار در بودجه سال آینده شهرداری منطقه هفت پیش‌بینی‌شده است.

وی همچنین گفت که : معتادان متجاهر در پارک علامه حضور دارند و سرقت برخی از اموال عمومی و آتش زدن دیوار‌های پارک انجام می شود اما حسب دستور شهردار اهواز مبنی‌بر حذف زوائد بصری و رنگ‌آمیزی دیواری، عملیات رنگ‌آمیزی دیواره‌های پارک علامه در راستای ستاد استقبال از بهار ۱۴۰۱ صورت پذیرفت.

 هفته گذشته عملیات تعویض جداول فرسوده و جدول‌گذاری در پارک علامه از سوی معاونت خدمات شهری شهرداری منطقه هفت در راستای استقبال از نوروز ۱۴۰۱ انجام شد.

منابع خبر :

خبرگزاری سلامت : tebna.ir

باشگاه خبرنگاران جوان : yjc.news

و با تشکر از فروشگاه چمن مصنوعی حیاط سبز بام سبز ( دنیای چمن)

نویسنده و ویراستار : تبلیغات اینترنتی ارجاع erjae.com

منبع: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها