|
کدخبر: 233533

معرفی فیلم های کمدی و راهکار دانلود

کمدی پای ثابت ژانرهای محبوب تمامی فیلم های خارجی و ایرانی جدید است، ژانری که ببیننده ترجیح میدهد موضوع مد نظرش را با این فرمت ببیند.

جامعه معرفی فیلم های کمدی و راهکار دانلود

طنز همیشه تاثیرات فراوانی در جامعه دارد. بیان خیلی از دغدغه ها و مشکلات رومزه بشر یا حتی اعتراضات او به برخی مسائل با قالب یک فیلم کمدی حتی باوجود محدودیت ها ممکن می شود. طنز، هجو و بذله گویی که همگی زیر مجموعه این سبک می شوند از دیرباز در ایران اجرا می شده است و موجبات خنده و سرگرمی بسیاری از مردم بوده، البته نه به شکل امروزی ، قبلا در خیابان ها، کافه ها و میدان ها نمایش های طنز گونه اجرا می شده است. سادگی، قابل درک بودن برای هر سن و سالی و پایان خوش از ویژگی های کمدیست، چرا که با واقعیت های زندگی سروکار دارد. بسیاری از سازندگان فیلم ها یکی از دلایل انتخاب سبک کمدی برای مکمل فیلم هایشان را دور کردن خستگی از بیننده اثر است و باعث می شود اشتیاق به تماشای دیدن ادامه یک اثر سینمایی و هنری بیشتر گردد. یک مرجع قدیمی و البته بروز جهت دانلود فیلم کمدی سایت ناب مووی می باشد که فیلم های کمدی را بر حسب نوع و سبک آنها طبقه بندی می کند و می توانید آرشیوی از فیلم های کمدی، انیمه های کمدی و سریال های کمدی را در این رسانه به راحتی دانلود نمائید.

دانلود فیلم شکارچیان روح: افترلایف

فیلم کمدی Ghostbusters: Afterlife با ژانر ماجراجویی و فانتزی، محصول 2021 آمریکا و کانادا به کارگردانی جیسون ریتمن است که فیلمنامه آن را با گیل کنان نوشته‌ است.در این فیلم کری کون، فین ولفهارد، مکینا گریس، پل راد، لوگان کیم و سلست اوکانر به ایفای نقش می‌ پردازند. این فیلم دنباله فیلم‌های شکارچیان روح (۱۹۸۴) و شکارچیان روح ۲ (۱۹۸۹) به کارگردانی پدر رایتمن، ایوان، و چهارمین فیلم از مجموعه فیلم شکارچیان روح است. داستان فیلم که ۳۲ سال پس از وقایع شکارچیان روح ۲ اتفاق می‌افتد، یک مادر مجرد و دو فرزندش را به تصویر می‌ کشد که به شهر کوچکی در اکلاهما نقل مکان می‌ کنند، جایی که آنها ارتباط خود را با شکارچیان روح و میراث مخفی پدربزرگشان کشف می‌ کنند.

این فیلم نقدهای متفاوتی از سوی منتقدان دریافت کرد، آنها اجراها، کارگردانی رایتمن، تقدیم به رامیس و لحن نوستالژیک را تحسین کردند، اما از فیلمنامه و سرویس هواداران انتقاد کردند. این فیلم با بیش از ۱۷۳ میلیون دلار فروش در سراسر جهان به دهمین فیلم پرفروش ۲۰۲۱ در آمریکا تبدیل شد.

دانلود فیلم کینگزمن

کینگزمن

فیلم سینمایی The King's Man با موضوعی کمدی، ماجراجویی و اکشن محصول 2021 آمریکا و انگلیس به به کارگردانی متیو وان است که در 22 دسامبر از سوی فاکس قرن بیستم اکران شد. این فیلم پیش‌ درآمدی بر مجموعه فیلم‌های کینگزمن و سومین فیلم از این مجموعه محسوب می‌ شود. بازیگران این فیلم عبارتند از؛ دانیل برول، چارلز دنس، ریس ایفانز، متیو گود، آرون تایلر-جانسون، جما آرترتون، تام هولندر، جایمن هانسو، استنلی توچی، رالف فاین. در سال‌های اولیه قرن بیستم، آژانس کینگزمن برای مقابله با گروهی که قصد جنگی برای از بین بردن میلیون‌ ها نفر را دارند، تشکیل شد. جهت دانلود فیلم کینگزمن با 5 کیفیت عالی و دوبله فارسی به همراه امکان تماشا آنلاین به سایت ناب مووی وارد شوید.

  1. دانلود فیلم ساندیپ و پینکی فرار می‌ کنند

فیلم فرار سندیپ و پینکی فیلمی کمدی، جنایی و درام به کارگردانی و نویسندگی دیباکار بانرجی، ساخت 2021 هند است. در این فیلم بازیگرانی همچون پرینیتی چوپرا، آرجون کاپور، جایدیپ اهلاوات، راغوبیر یاداو و نینا گوپتا ایفای نقش کرده‌ اند.

سندی والیا (ساندیپ) یکی از مدیران بانک پریوارتان منتظر رئیسش پریوارتان برای شامی است که او حاضر نمی شود و یکی از دوستانش او را برای مهمانی دعوت می کند مدتی بعد پلیس ساتندرا داهیا (پینکی) با پیامی از پاریچای می آید. ساندیپ و پینکی با همان ماشینی سفر می‌ کنند که در آن ساندیپ از پینکی عصبانی می‌ شود و او مکرراً در حین رانندگی با رئیس خود تیاگی تماس می‌ گیرد، پینکی متوجه می‌ شود که در یک پست بازرسی برخوردی رخ می‌ دهد و متوجه می‌شود که برای ساندیپ بوده و او نیز هدف قرار خواهد گرفت.

 دانلود فیلم قرنطینه

قرنطینه

فیلم جدید خانه نشینی یا قرنطینه (Locked Down) فیلمی کمدی، عاشقانه و جنایی ساخت 2021 انگلیس و آمریکا به کارگردانی داگ لیمان و به قلم استیون نایت می باشد. داستان در دوران همه گیری کرونا اتفاق می‌ افتد جایی که دو نفر تلاش دارند تا دست به یک سرقت پر خطر اما پر سود از یک فروشگاه بزرگ جواهرات بزنند. ان هتوی، چیویتل اجیوفور، بن استیلر، لیلی جیمز، استیون مرچنت، دولی هیل، مارک گیتیس، جان سکویل  در این فیلم بازی می کنند.

دانلود انیمیشن های کمدی

انیمیشن های کمدی جدیدی برای تماشا در رسانه ناب مووی وجود دارد، انیمیشن تام و جری (Tom and Jerry) یک انیمیشن کمدی و اکشن آمریکایی محصول سال 2021 است که بر اساس شخصیت‌های کارتونی با همین نام ساخته شده توسط ویلیام هانا و جوزف باربرا تولید شده است، انیمیشن های جدید 2022 که بسیار نیز مورد انتظار بیننده ها می باشند می توان به؛ انیمشن پینوکیو ، انیمیشن Spider-Man: Across the Spider-Verse (Part One) و انیمیشن Minions: The Rise of Gru اشاره کرد.

 

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها