|
کدخبر: 230294

آزاد کردن یک زندانی با حقوق سربازی‌+ فیلم

سرباز وظیفه « سید متین طاهری»، سرباز لشکر سه حمزه سیدالشهدا با جمع‌آوری حقوق دوران سربازی خود یک زندانی را آزاد کرد.

جامعه

سید متین طاهری سرباز لشکر سه حمزه سیدالشهدا (ع) در راستای اجرای پویش آزادی زندانیان نیازمند در طرح خاتم سلیمانی مشارکت و با جمع آوری مبلغ یکصد و ده میلیون ریال از حقوق سربازی خود در آزادی زندانی نیازمند ارومیه‌ای مشارکت کرده است.

سرباز  متین طاهری که با همراهی مسئولین لشکر سه حمزه سیدالشهدا استان آذربایجان‌غربی به طور شخصی در مراسم آزادی زندانی در زندان مرکزی ارومیه حضور یافته بود با واریز مبلغ یازده میلیون تومان به حساب دادگستری و با حضور وکیل شاکی پرونده رضایت زندانی جوانی  که به علت بدهی مالی به زندان محکوم شده بود را اخذ و در همان ساعت وی را با بدرقه و آزاد کردند.

یاد آور می‌شود زندانی که به علت بیکاری و عدم درآمد کافی در زندان از پرداخت میزان بدهی خود مستاصل بود با همکاری مددکاران اجتماعی زندان ضمن آزادی  توسط یکی از خیرین کار آفرین استان نیز فرصت شغلی  برای وی برای بعد از آزادی فراهم شده است.

سید متین طاهری با اشاره به اینکه سرباز گردان ۳۲۰ لشکر ۳ عملیاتی حمزه  است در خصوص آزادی زندانی جرائم غیر عمد اظهار داشت: در دوران سربازی که به مدت چند هفته از خانواده دور مانده بودم طی این زمان به فکر زندانیانی افتادم که به دلیل جرایم مالی هم خود و هم خانواده آنان دچار درد و رنج و مشکل شدند و از خانواده دور افتاده‌اند.

وی ادامه داد: بر این اساس تصمیم گرفتم تا لباس سربازی بر تن دارم در ایام سالگرد سردار دلها سردار بزرگ و عظیم شان "شهید حاج قاسم سلیمانی" در راه خدا و در راه اسطوره شهادت که مرد میدان ما بودن یک زندانی را آزاد کنم .

سرباز فداکار تصریح کرد: نام "سرباز" بر سر مزار سردار بزرگ نوشته شده است در این راستا با این اقدام و آزادسازی زندانی خواستم که نام سردار و روحش را همیشه شاد و این پیام را بدهم سربازان میهن همیشه برای سربلندی و شادی روح سردارمان از هیچ کوششی دریغ نخواهند کرد.

خاطر نشان می‌شود این آزادی در پاسداشت یاد سردار سخاوت شهید سلیمانی و در قالب پویش خاتم سلیمانی انجام گرفت  و هم اکنون واحدهای مددکاری زندان‌های استان با مشارکت خیرین زندانیان نیازمند را شناسایی و تا پایان طرح آزاد خواهند کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها