|
کدخبر: 228991

نصب سنگ قبر دارای تصویر در بهشت زهرا ممنوع شد!

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) از ایجاد اکیپ انتظامات سنگ قبر در بهشت زهرا (س) با هدف افزایش امنیت در این سازمان خبر داد.

جامعه نصب سنگ قبر دارای تصویر در بهشت زهرا ممنوع شد!

 سعید غضنفری در نشست خبری امروز دوشنبه در تشریح اقدامات سازمان بهشت زهرا (س) در خصوص ارتقای کیفیت خدمات و توسعه این سازمان گفت: فرایندهای خدمت در بهشت زهرا (س) در حال اصلاح است. خدمت بی منت در سرلوحه اقدامات ما قرار گرفته و تک تک فرایندهای خدمت رسانی در سازمان احصا شده و در حال اصلاح آن ها هستیم. بخش اعظم این اصلاح خدمات مربوط به بخش عروجیان سازمان بهشت زهرا است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) در تشریح مصداق فرایندهایی که در حال اصلاح است به کم کردن بخشی از هزینه های خدمات برای خانواده متوفیان اشاره کرد و افزود: پارکینگی که در نزدیکی عروجیان قرار داشت در اختیار پیمانکار بود که این کار خانواده‌ها را متحمل هزینه می کرد بر همین اساس مقرر کرده‌ایم این پارکینگ در اختیار سازمان قرار گیرد تا با حداقل هزینه و یا به صورت رایگان در قالب بسته ای خدماتی به خانواده متوفیان ارائه خدمات داشته باشد.

وی ادامه داد: با مدل جدیدی با ایجاد کلانتری در سازمان به ویژه قطعه شهدا ضریب امنیت را افزایش می دهیم. بی تردید آسیب های اجتماعی تنها شامل سازمان بهشت زهرا (س) نیست. با توجه به قرار گیری این سازمان در حاشیه تهران این موضوع در سازمان نیز مشاهده می شود. بر همین اساس قریب ۲۰ روز است که اکیپ‌هایی برای انتظامات سنگ قبر ایجاد شده که علاوه بر تأمین امنیت، جلوی نصب سنگ های دارای تصاویر را نیز می‌گیرند. در حال حاضر دو اکیپ چهار نفره به صورت پایلوت در برخی قطعات کار را آغاز کرده و شهردار شب نیز برای افزایش ضریب امنیت در سازمان بهشت زهرا ایجاد شده است.

مدیرعامل سازمان بهشت زهرا (س) درباره بازسازی و نوسازی امکانات و تجهیزات سازمان بهشت زهرا (س) نیز گفت: تمامی سرویس های بهداشتی و اماکنی که کاربری عمومی دارند بازسازی و احیا خواهند شد. برای جلوگیری از نصب سنگ قبرهایی که دارای تصویر است همه پروتکل‌ها در هنگام دفن متوفی به فرد ارائه می‌شود و از وی امضاء گرفته می‌شود ولی بعدا ممکن است افراد نسبت به نصب چنین سنگ قبرهایی اقدام کنند.

 

منبع: ايسنا

ارسال نظر