|
کدخبر: 219672

افزایش ۳ برابری حقوق این افراد

وزیر بهداشت از افزایش ۲ تا ۳ برابری حق الزحمه دستیاران گروه پزشکی خبر داد و گفت: حداقل حقوق برای مجرد‌ها ۶ میلیون تومان و برای متاهل‌ها ۸ میلیون تومان است.

جامعه

دکتر بهرام عین اللهی در مصاحبه اختصاصی افزود: در جلسه اخیر نخبگان با رهبر معظم انقلاب، ایشان تاکید داشتند تا به مشکلات دستیاران پزشکی رسیدگی شود.

وی گفت: حق الزحمه دستیاران بین ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان تا ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در ماه بسته به رشته‌های مختلف تعیین شده بود که با بررسی‌های صورت گرفته بنا شد حداقل دستمزد برای افراد مجرد شش میلیون تومان و برای افراد متاهل هشت میلیون تومان باشد.

وزیر بهداشت افزود: منابع این کار از درآمد‌های اختصاصی بیمارستان‌ ها تامین می‌شود و هیئت امنای دانشگاه‌های علوم پزشکی پیگیر اجرای آن خواهند بود.

آقای دکتر عین اللهی گفت: دستیاران در بیمارستان‌های آموزشی به صورت ۲۴ ساعته مشغول به کار هستند و در زمان همه گیری کرونا هم زحمات زیادی کشیده اند، حل سایر مشکلات نظیر نوبت‌ها (شیفت ها) و نحوه کشیک‌ها هم در دستور کار وزارت بهداشت قرار دارد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما
  • ناشناس ارسالی در

    اون موفع برای بازنشستگان ۴۳۰۰ حقوق و هیچ کس هم نیست به فکر این گروه باشه

  • مهدی ارسالی در

    درهمه وزارتخانه ها برای افزایش حقوق ها مسابقه بر قراراست خدا به داد بیکاران ک ارگران که کسی را توی این کشور درعمل ندار ند...

  • معلم ارسالی در

    پس ماچی؟!

  • اشکان ارسالی در

    حده اکثر حقوق یعنی ٢٨٠ دلار یعنی بسیار پایین تر از فقیر ترین کشورها اونوقت خود مسولان حقوق های نجومی می‌گیرند و مردم در فقر و نکبت. آدم کار نکنه سنگین تره تا با این حقوق ها بخواد بره سر کار. اونیم که میگه مجبوریم باید بریم در واقع یه برده هست که کار همه رو خراب میکنه.

  • ارشد کنعانی ارسالی در

    دوبرابر حقوق کارگران.
    برانمایندگا ن کارگری متاسفم که اینجوری حمایت میکنن ا ز کارگران.

  • ... ارسالی در

    چراحقوق همه سه چهارمیلیونی اضافه میشه هر باراضافه شدنی اما حقوق کارگران فقط سالی یه بار اونم فوقش1تومن اضافه میشه! مملکت خیلی بی صاحباب وبی انصاف شده

    • ناشناس ارسالی در

      سلام دوست عزیز بنده بازنشسته فرهنگی هستم بدون هیچ مزایا ۵۸۰۰ میگیرم و پسرم هم کارگر بنظرم شما مد روی از فنی و حرفه ای بگیر و برای خودت کارکن چون تا الان کسی که برای کسی کار کرده اون شخص رو موفق کرده ما هم برای دولت کار کردیم اما فقط دولت رونق دادیم نون زن و بچه هایمان را گرفتیم ،الان درآمدت پایینه ولی اگر برای خودت با پشتکار کار کنی بمرور شاهد درآمد های عالی خواهی شد هم رده های من که توی شغل آزاد دست به کار شدند درآمدشان قد هزارتای ماست چون نون بازوشونوخوردن

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها