|
کدخبر: 219245

محدودیت تردد به شهرهای قرمز لغو شد؟

با لغو محدودیت تردد شبانه این پرسش برای بسیاری ایجاد شد که آیا محدودیت‌های تردد بین شهری لغو شده است یا خیر؟

جامعه محدودیت تردد به شهرهای قرمز لغو شد؟

همزمان با آغاز همه‌گیری ویروس کرونا برخی محدودیت‌ها برای جلوگیری از شیوع بیتشر این ویروس وضع شد. علاوه بر ممنوعیت تردد بین‌شهری که مانع سفر از یا به شهرها با وضعیت قرمز می‌شدف ستاد ملی مبارزه با کرونا تصمیم گرفت منع تردد شبانه در شهرها را برقرار کند. اقدامی که اگرچه به‌نظر می‌رسید می‌تواند سبب جلوگیری از تردد و افزایش دورهمی‌ها شود اما دستاوردی جز افزایش ترافیک حداقل برای تهران نداشت.

در پی افزایش واکسیناسیون عمومی بسیاری از سازمان‌ها مانند پلیس و شهرداری خواستار لغو محدودیت تردد شبانه شدند. درخواست‌های متعددی که بلاخره نتیجه داد و با فرمان رئیس جمهور و اعلام پلیس محدودیت تردد شبانه لغو شد.

با لغو محدودیت تردد شبانه این پرسش برای بسیاری ایجاد شد که آیا محدودیت‌های تردد بین شهری لغو شده است یا خیر؟ در این باره  سردار سید تیمور حسینی، جانشین رییس پلیس راهور ناجا به رسانه‌ها گفت:‌ «ممنوعیت تردد شهرهای قرمز، نارنجی و زرد و خروج از آن‌ها همچنان تابع قوانین ستاد ملی مقابله با کرونا است و بایستی مردم پروتکل‌های بهداشتی را همانند گذشته رعایت کنند.» موضوعی که نشان می‌دهد ممنوعیت مربوط به سفر در شهرهای قرمز و نارنجی کرونایی همچنان پابرجاست.

منبع: ایسنا

ارسال نظر