|
کدخبر: 219092

استاندار گیلان: محدودیتی در ترددهای درون استانی نیست‌

اسدالله عباسی در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان گیلان به آمار واکسیناسیون در برخی شهرستان‌های گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در این مناطق با جدیت اجرایی شود و رسانه‌ها و صداوسیما هم مردم را برای تزریق واکسن‌ تشویق کنند.

جامعه استاندار گیلان: محدودیتی در ترددهای درون استانی نیست‌

 اسدالله عباسی در جلسه ستاد مدیریت کرونای استان گیلان به آمار واکسیناسیون در برخی شهرستان‌های گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی در این مناطق با جدیت اجرایی شود و رسانه‌ها و صداوسیما هم مردم را برای تزریق واکسن‌ تشویق کنند.

استاندار گیلان با اشاره به وضعیت نارنجی در شهرستان رودبار خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت نارنجی این شهرستان ستاد شهرستانی مدیریت کرونا  نباید اجازه برگزاری اجتماعات و مراسمات را بدهد.

عباسی با تأکید بر رعایت محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در ناوگان عمومی حمل‌ و نقل ریلی، زمینی، هوایی گفت: شهرستان‌هایی که بیش از 90 درصد مردم واکسینه شده‌اند، با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و نظارت دقیق، تماشای مسابقات ورزشی را مدیریت کنند.

نماینده عالی دولت در استان گیلان به دستور اخیر رئیس‌ جمهور پیرامون لغو محدودیت ترددهای شبانه اشاره و بیان کرد: محدودیتی در ترددهای درون استانی به شهرهای زرد و آبی نیست‌

وی از فرمانداران، بخشداران و دهیاران خواست که بررسی دقیقی نسبت به روستاهایی که تحت پوشش صد درصدی واکسیناسیون قرارگرفته‌اند انجام دهند ابراز داشت: هم‌اکنون 91 درصد مردم گیلان دز نخست واکسن کرونا را دریافت کردند و بیش از 75 درصد نیز دز دوم را دریافت کردند.

استاندار گیلان با اشاره به اجرای طرح هوشمندسازی محدودیت‌ها خاطرنشان کرد: با توجه به ویژگی گردشگرپذیری استان و حضور مسافران در این استان امیدواریم که با برچیده شدن بساط کرونا شاهد رونق فضای کسب و کار و استفاده از ظرفیت‌ گردشگری استان باشیم.

عباسی به لزوم تشدید نظارت‌ها و جلوگیری از شکل‌گیری اجتماعات در مناطق پرخطر اشاره و بیان کرد: مسئولان ستاد استان به محض دریافت گزارشی از روند افزایش مبتلایان در برخی شهرستان‌ها می‌بایست در آن شهرستان حضور پیدا کرده و اقدامات لازم انجام گیرد.

نماینده عالی دولت در استان گیلان ضمن گرامیداشت هفته بسیج گفت: بسیجیان پس از دوران دفاع مقدس نیز با بهره‌گیری از فرهنگ بسیجی توانستند در حوزه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی در چارچوب نظام اسلامی نقش‌آفرین باشند و براساس منویات رهبر معظم انقلاب حرکت کنند.

عباسی با بیان اینکه بسیجیان در راستای مبارزه با کرونا و اجرای طرح سلامت‌محور شهید سلیمانی نیز بدون هیچ گونه چشمداشتی موثر بوده‌اند خاطرنشان کرد: بسیج در دل مردم جای دارد و مشارکت بسیجیان در ریشه‌کنی فلج اطفال و کمک‌رسانی در حوادثی همچون زلزله، سیل و برف فراموش نمی‌شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها