|
کدخبر: 217458

سرهنگ خلبان رحمانی مطرح کرد؛

ارتش تا پای جان، پای کار است

سرهنگ ولی رحمانی نماینده تام الاختیار ارتش، با بیان اینکه اولین بیمارستان و مرکز درمانی در شهرستان محروم و نقطه صفر مرزی شهرستان راز و جرگلان در استان خراسان شمالی توسط این نیرو در حال احداث است، گفت: مردم کم برخوردار این شهرستان با احداث این بیمارستان تخصصی، تمامی مطالبات پزشکی خود از این پس برطرف خواهند کرد و مسیر ۴۰۰ کیلومتری مراجعه به اولین بیمارستان در شهرستان بجنورد قطع خواهد شد.

جامعه ارتش تا پای جان، پای کار است

سرهنگ ولی رحمانی نماینده تام الاختیار ارتش، با درخشش بیش از پیش خود در عرصه محرومیت زدایی گامی عملی برداشته است. وی بارها با ارائه خدمات شایان به مردم اثبات کرده است که ارتش عملا کارکردی مردمی دارد و خدمت رسانی به مناطق محروم کشور در دستور کار ارتش در راستای توسعه کشور است.

وی با بیان اینکه ارتش تا پای جان، پای کار است گفت: تاکنون در شهرستان راز و جرگلان مرکز درمانی و بیمارستانی دایر نبوده است. نیروی زمینی ارتش در راستای محرومیت زدایی در سراسر کشور تاکنون ۱۱ بیمارستان تخصصی را احداث کرده است و دوازدهمین بیمارستان نیز به درخواست استاندار خراسان شمالی از امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش و امیر سرتیپ حیدری فرمانده نیروی زمینی با توجه به شرایط خاص منطقه، عملیات اجرایی آن شروع و به زودی با حضورفرمانده این نیرو افتتاح خواهد شد.

مدیر طرح‌های محرومیت زدایی نیروی زمینی ارتش به بخش‌های مهم و تجهیزات بکار رفته در این بیمارستان اشاره و تصریح کرد: این بیمارستان در زمینی به مساحت بالغ بر ۲ هزار متر مربع و با تمامی تجهیزات پزشکی برابر با پارامترهای دانشگاه علوم پزشکی ساخته می‌شود و در حال حاضر ۸۰ تخت برای آن در نظر گرفته شده است که قابلیت افزایش به ۱۰۰ تخت را دارد.

وی ادامه داد: قطعا مردم منطقه نیازهای درمانی خود را در همین بیمارستان بر طرف خواهند کرد و نیازی به مراجعه به بیمارستان‌های بجنورد و شهرستان های همجوار نخواهند داشت.

سرهنگ رحمانی ادامه داد: شهرستان راز و جرگلان جزو ۳۱ شهرستان محروم در کشور است که تاکنون هیچگونه مراکز درمانی در این شهرستان وجود نداشته و براساس آمارهای اورژانس هوایی استان خراسان شمالی ۶۵ درصد تقاضاهای اورژانس هوایی استان برای مردم این شهرستان بوده است که انشاالله با احداث این بیمارستان توسط نیروی زمینی ارتش این مشکلات برطرف می‌شود.

فرماندار شهرستان راز و جرگلان ضمن تشکر و قدردانی از فرمانده نیروی زمینی ارتش در خصوص ساخت بیمارستان تخصصی در این شهرستان گفت: مردم ۶۵ هزار نفری این شهرستان با احداث این بیمارستان نیازمندی‌های پزشکی خود را در همین شهرستان بر طرف می‌کنند.

 

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها