|
کدخبر: 162992

ویژگی های وکیل در شیراز

همه ی ما در زندگی خود به دلیل داشتن روابط اقتصادی اجتماعی و حقوقی و شغلی متنوع که مدام دچار پیچیدگی هایی می شوند بی نیاز از وکیل نیستیم تا قادر باشیم آن بخش از زندگی خود را که بیشترین سود و کمترین زیان را برای ما دارندبررسی کرده و به سمت نظم سوق دهیم .

سبک زندگی ویژگی های وکیل در شیراز

 در بخشی از قانون اساسی می خوانیم که هر طرف دعوا در دادگاه به عنوان حق طبیعی و مسلم خود باید یک وکیل داشته باشد  حتی اگر قادر به بر گزیدن وکیل نباشد  این حق طبیعی اوست که برای وی امکاناتی برای انتخاب وکیل مهیا شود.

هریک از موضوعات اجتماعی اقتصادی در زندگی ما  برای بررسی  نیازمند تخصص و مهارت خاصی می باشد  بنابراین در هریک از این موضوعات نیاز به شور با وکیل خبره در آن زمینه است. برای گزینش یک وکیل زبردست  باید آگاهی هایی داشته باشیم که ما در این مقاله سعی می کنیم به این دانش بپردازیم .

وکیل در شیراز چه کسی است؟

هنگامی که عقدی تحت عنوان وکالت منعقد می شود  و طی آن  فردی از طرف شخص دیگری نماینده می شود که کاری را انجام دهد  ان شخص مامور وکیل است. پس وکیل نماینده یک شخص برای انجام امری است .

ان که وکیلی بر می گزیند هم می تواند شخص حقیقی باشد هم شخص حقوقی.

 قرارداد وکالت چه طور تنظیم می شود؟

برای تنظیم قرارداد وکالت حتما باید قانون مدنی در نظر گرفته شود به طوری که به نظم و اخلاق حسنه  آسیبی نزند. در دسته بندی هایی که قانون گذار درقانون تبیین نموده است عقد وکالت جزو عقود جایز است یعنی  دو طرف هر گاه بخواهند می توانند آن را فسخ نمایند و این که موضوع وکالت باید کاری باشد که موکل قادر به انجام ان ها باشد  و منعی قانونی برای انجامش نباشد. ضمن آن که شخص وکیل باید دارای اهلیت یعنی از موارد صحت یک عقد باشد.

روش انتخاب وکیل در شیراز

 یک وکیل در شیراز باید مشرف به همه قوانین باشد که اگر این گونه نباشد نتیجه ای که باید بدست نخواهد آمد.بنابراین باید وکیل خوبی را در نظر گرفت که در کمترین زمان بهترین نتیجه را در امور حقوقی گرفت.

دادسرایار وب سایت حقوقی برای انتخاب وکیل در شیراز 

وب سایت حقوقی دادسرایار سعی کرده است وکیل در شیراز را به شما عزیزان معرفی نماید تا بتوانید وکیل متناسب با امورات خود را در شیراز بیابید. امیدواریم بتوانیم گره کشای شما عزیزان باشیم!

در این مقاله سعی می کنیم خصوصیات وکیل در شیراز را باهم مرور کنیم.

وقتی نام وکیل می آید آن چه به ذهن ما متبادرمی شود این است که وکیل باید به اصول قانونی مسلط باشد اما باید بدانیم شغل وکالت هم مانند سایر مشاغل در هر شاخه تخصص می خواهد  مثلا ما در حوزه حقوق وکیل تجاری ،وکیل خانواده ، کیفری ، امور حسبه و غیره داریم که هریک تخصص  خود را در امور مرتبط با پرونده خویش نشان می دهند.

پروانه وکالت چگونه اخذ می شود؟

وکلایی که در ایران می توانند در حوزه دادگاهی به  پرونده ای را بررسی و مورد پیگیری قرار دهند  عبارت اند از  وکیل پایه یک و دو و کارآموز وکالت . اگر بخواهید  وکیل خوبی انتخاب کنید  باید هم به پرونده خود  و پیچیدگی های آن مشرف باشید و هم پایه وکیل را در نظر بگیرید. حال اگر وکیلی را انتخاب نمودید که علی رغم پایه یک بودن اما تجارب خوبی به علت مبتدی بودن نداشته باشد  خب قطعا  در یک پرونده ی پیچیده   نمی تواند موضوع را بررسی کند.

وکیل مجرب در شیراز

ضمن این که یک وکیل در شیراز باید دارای تخصص باشد  باید دارای تجربه عملی هم باشد  بنابراین زمان فعالیت و سابقه کاری او بسیار حائز اهمیت است که در چه حوزه هایی فعالیت داشته است.

حسن شهرت وکیل در شیراز

وکیل در شیراز باید حسن شهرت داشته باشد و این حسن نام او به اندزه تخصص و سابقه کاری او بسیار اهمیت دارد.

صداقت ، رازداری و امانت وکیل در شیراز

از خصوصیات بسیار مهم یک وکیل رازداری اوست که مانند پزشکان باید دارای این ویژگی باشد ضمن این که باید صادقانه رفتار کند  و هرگز نباید با حس رقابت در حوزه کاری خود معامله کند و برای اخذ حقوق موکل خود تمام تلاش خود را بنماید.

در مورد دادسرایار بدانیم!

در سایت حقوقی دادسرایار وکلا و مشاوران حقوقی و متخصیصین این حوزه با سابقه کاری و تجربه خدمات حقوقی  به کسانی که در این حوزه نیاز به خدمت  دارند ارائه می نمایند. پرسش های حقوقی مخاطبان سایت را به طور رایگان پاسخگو هستند و حتی در زمینه مشاوره حقوقی تلفنی و حضوری فعالیت می کنند.

یکی از خدمات اصلی این سایت جستجوی وکیل و شناساندن  وکیل خوب برای انتخاب به مخاطبان این سایت است. عموما وکلایی که در این بخش فعالیت دارند وکلای پایه یک و دو قوه قضاییه و دادگستری و کار آموزان کانون وکلا و دادگستری هستند و شما با برسی پروفایل شخصی هریک از آ نها می توانید از سوابق کاری و میزان تحصیلات آن ها  و تجربه شان آگاه شوید. شاید مخاطبان در ایران هم نباشند اما می توانند بهترین وکلای خود را  در همین سایت برگزینند  حتی مخاطبان می توانند  امتیازاتی که کاربران و مشتریان به وکلا از قبل داده اند را مشاهده نمایند.

دادسرایار

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها