|
کدخبر: 202112

خبر بد درباره پایان پاندومی کرونا

اطلاعات جهانی نشان می‌دهد که پاندمی کرونا هنوز تمام نشده و مسیری طولانی تا پایان این همه گیری در جهان وجود دارد.

جامعه خبر بد درباره پایان پاندومی کرونا

تلاش‌های فراوانی برای پایان دادن به شیوع ویروس کرونا از سوی کشور‌های مختلف صورت می‌گیرد، اما برآورد‌های انجام شده نشان می‌دهد که تا پایان این همه گیری مسیری طولانی در پیش است.

برخی کشور‌ها در حال گزارش کردن موارد بیشتری از ابتلا به ویروس کرونا در مقایسه با ۲ هفته گذشته هستند.

به گزارش «دویچه وله»، روند اطلاعات جهانی نشان می‌دهد که پاندمی کرونا هنوز تمام نشده و مسیری طولانی تا پایان این همه گیری در جهان وجود دارد.

این گزارش می‌گوید «هدف برای تمامی کشور‌ها این است که بخش آبی جدول‌های کرونایی را توسعه دهند و در این قسمت قرار گیرند.»

بر اساس اطلاعات جمع آوری شده، درحال‌حاضر ۶۴ کشور موارد بیشتری از ابتلا را در طول ۲ هفته گذشته در مقایسه با ۱۴ روز پیش از آن گزارش کرده‎اند.

در همین حال «نیویورک تایمز» در گزارشی به وضعیت شیوع ویروس کرونا در امریکا پرداخته و می‌نویسد که درحال‌حاضر شیوع سویه دلتای ویروس کرونا در تمامی این کشور روندی افزایشی دارد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز کنترل و پیشگیری بیماری امریکا، درحال‌حاضر ۹۹ درصنقشهد از موارد ابتلای ثبت شده در این کشور را سویه دلتای ویروس کرونا تشکیل می‌دهد.

در حالی که در اواسط ماه ژوئن موارد ابتلا به سوریه دلتا تنها یک چهارم از مجموع مبتلایان را تشکیل می‌داد، اما اکنون این سویه به شدت مسری به گونه غالب در ماه سپتامبر تبدیل شده و تقریبا تمامی موارد ابتلا را به خود اختصاص داده است.

اطلاعات مرکز کنترل و پیشگیری بیماری امریکا حاکی از آن است که در طول بازه زمانی ۲ هفته، سویه دلتا ۹۹.۴ درصد از موارد ابتلا را تشکیل داده است.

 

منبع: میزان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها