|
کدخبر: 197587

جزئیات صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا برای تردد در شهر

صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا شامل اطلاعات درباره نوع واکسن تزریقی، میزان دز های دریافتی و وضعیت سلامت فرد امکان پذیر شد.

جامعه جزئیات صدور کارت دیجیتال واکسن کرونا برای تردد در شهر

از زمان آغاز واکسیناسیون عمومی علیه ویروس کرونا تا به امروز پزشکان، کارشناسان و مسئولین مربوطه در سراسر جهان، پیوسته به تزریق واکسن کرونا توصیه می کنند. با این حال هنوز هم افرادی هستند که از تزریق واکسن کرونا استقبالی نکرده و حتی شایعاتی را در مورد عوارض تزریق واکسن کرونا در فضاهای مختلف به اشتراک می گذارند.

ضد تبلیغ ها در مورد تزریق واکسن

میزان اطلاعات محققان، پزشکان و آحاد مردم در مورد ویروس کرونا پیوسته در حال تغییر و کامل تر شدن است. در این برحه از زمان که ویروس کرونا مدام در حال جهش است و روش مقابله با آن نیز مدام در حال به روز شدن است،خواه ناخواه مطالبی اشتباه بین مردم به سرعت پخش شده و جای توصیه های درست را می گیرد. مطالبی از این دست که عوارض تزریق واکسن کرونا بسیار کشنده تر از بیماری کروناست در حالیکه در اغلب کشورهایی که واکسیناسیون عمومی را با سرعت انجام دادند،شاهد کاهش مرگ و میر ها بوده ایم.

ورود به اماکن عمومی با کارت دیجیتال کرونا

یکی از روش های ترغیب افراد به انجام واکسیناسیون، ورود به امکان عمومی به شرط داشتن کارت واکسیناسیون است. صدور کارت دیجیتال کرونا  از دیگر اقداماتی است که برای تردد راحت تر افراد در سفرهای خراج از کشور، در سطح شهر و اماکن عمومی مثل سینماها باید انجام شود. از این رو سامانه کارت دیجیتال واکسن کرونا برای افرادی که طی دو هفته آینده قصد سفر خارج از کشور دارند به آدرس vcr.salamat.gov.ir راه‌اندازی شد.

چه اطلاعاتی در کارت دیجیتال کرونا درج می شود؟

در کارت دیجیتال کرونا، اطلاعات مربوط به نوع واکسن تزریقی، میزان دز های دریافتی واکسن و اطلاعات کامل فرد از نظر وضعیت سلامتی در دسترس قرار می گیرد.

کدام واکسن ایمنی بیشتری می بخشد؟

واکسن ها از نقطه ی شروع واکسیناسیون تا به امروز با سطح ایمنی های مختلفی معرفی شده اند اما آنچه که بیشتر از درصد ایمنی واکسن ها مهم است، اثر بخشی همه واکسن هاست. پزشکان توصیه می کنند که هر واکسن در دسترسی را تزریق کنید و هیچ تعللی در این زمینه نداشته باشید.

علائم مهمی که می گوید کرونا دارید

ویروس کرونا در ابتدای شیوع قدرت بویای و چشایی را تحت تاثیر قرار می داد اما با وجود چندین جهش مختلف در ویروس کرونا، علائمی مانند تب، گلو درد،آب ریزش بینی،علائم گوارشی و کوفتگی بدن از جمله نشانه هایی ست که به احتمال زیاد آلودگی فرد را به کرونا نشان می دهد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها