|
کدخبر: 196519

آخرین وضعیت توزیع واکسن از زبان وزیر بهداشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دولت با همه توان در حال تلاش برای واکسیناسیون حداکثری است، تصریح کرد: از هفته آینده شاهد توزیع گسترده واکسن در استان‌ها خواهیم بود.

جامعه آخرین وضعیت توزیع واکسن از زبان وزیر بهداشت

بهرام عین اللهی روز سه شنبه در جمع روسای دانشگاه های علوم پزشکی با بیان اینکه هیچ بیمار کرونا نباید از بیمارستان بدون درمان خارج شود و باید همه امکانات برای مدیریت بیماری بسیج شوند، گفت: روسای علوم پزشکی سرکشی از بیمارستان ها را در برنامه های خود قرار دهند. همه ما خدمتگزاری مردم هستیم و باید این مسله توسط مردم در عرصه مشاهده شود.

وی اظهار داست: مردم عزیز پای کار هستند، حماسه های دفاع مقدس و حرکت ها نشان از آمادگی برای کمک مردم است زیرا اداره بیماری کرونا فقط برای وزارت بهداشت نیست بلکه باید از همه امکانات استفاده کرد.

عین اللهی تاکید کرد: دولت با همه توان در حال تلاش برای واکسیناسیون حداکثری است؛ از مردم خواهش می کنیم برای این موضوع کمک و همراهی کنند.

وی افزود: همزمان با افزایش ورود و تولید واکسن در کشور سرعت واکسیناسیون افزایش پیدا خواهد کرد و تلاش می کنیم مراکز مربوط به این بخش گسترش پیدا کنند.

وزیر بهداشت گفت: از هفته آینده شاهد توزیع گسترده واکسن در استان ها خواهیم بود.

عین اللهی تصریح کرد: دارو باید به موقع و به مقدار لازم تجویز شود و کمیته هایی در این خصوص تشکیل و برنامه ریزی خواهند کرد.

چرایی افزایش مرگ و میرها بررسی شود

وی گفت: کمیته های علمی در استان ها چرایی افزایش مرگ و میرها را بررسی و مورد آمایش قرار دهند و اولویت اولویت ما در وزارت بهداشت، بهداشت است و توجه به شبکه های بهداشت در سطح روستایی و شهری از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وزیر بهداشت خاطرنشان کرد: پرسنل بهداشتی به هیج وجه نباید جابجا شوند، برنامه پزشک خانواده در همه دانشگاه ها به صورت پایلوت اجرا شود.

 

منبع: ایرنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها