|
کدخبر: 187486

نمکی:روز گذشته در میزان تزریق واکسن رکورد زدیم!

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه دیروز رکورد واکسیناسیون در کشور از مرز ۴۰۰ هزار واکسن در روز گذشت؛ از افزایش مراکز واکسیناسیون خبر داد.

جامعه نمکی:روز گذشته در میزان تزریق واکسن رکورد زدیم!

سعید نمکی ابا اشاره به امروز در ستاد استانی کرونا لرستان حضور پیدا کردیم تا هم گزارش‌ها را ارزیابی کنیم و هم از همراهی، همدلی و وفاق در استان تشکر کنیم اظهار داشت: خوشبختانه استان لرستان در مدیریت کرونا یکی از استان‌های بسیار موفق بوده است.

وی عنوان کرد: میزان بیماری و بستری، میزان مرگ و میر نسبت به ابتلاء در سطح استان، تعداد تست‌ها و پیگیری‌هایی که در این رابطه داشته‌اند بسیار خوب و چشمگیر بوده است.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با تاکید بر اینکه ما از همکاران تشکر کردیم و توصیه‌هایی را برای توسعه کلینیک‌های سرپایی و بیمار یابی با همراهی سازمان بسیج و طرح شهید سلیمانی داشتیم عنوان کرد: همچنین به پایگاه واکسیناسیون سری زدیم و اعلام کردیم که اگر سرعت واکسیناسیون و تعداد پایگاه‌ها را هر چه بالاتر ببرند ما تعداد آنها را تأمین خواهیم کرد.

نمکی بیان داشت: تعدادی از پروژه‌ها امروز افتتاح شد، ما برای استان بیش از شش تا هفت دستگاه «سی تی اسکن»، «ام آر آی» فرستادیم، امکانات مناسبی برای تجهیز تخت‌های «آی سی یو» که تقریباً دو برابر شده، را اختصاص دادیم.

وی افزود: برای تکمیل بیمارستان نیایش و بعضی از بیمارستان‌های نیمه کاره اعتبارات خوبی در حال تصویب است که تکمیل شوند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با بیان اینکه در حال حاضر به ازای هزار نفر جمعیت ۱.۵ تخت در استان داریم که متوسط کشوری در این رابطه ۱.۶ تخت است، بیان داشت: اگر این کمک‌ها برای تجهیز تخت‌های جدید صورت گیرد، نرم تخت‌های استان از نرم متوسط کشوری هم بالاتر خواهد شد.

نمکی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خوشبختانه میزان واکسیناسیون در کشور دیروز از مرز ۴۰۰ هزار واکسن گذشت افزود: قولی که به مردم داده بودیم که از مرز ۴۰۰ هزار خواهیم گذشت را دیروز تجربه کردیم، از امروز به بعد امیدواریم که رکوردهای جدیدتری با افزایش مراکز واکسیناسیون و همچنین واکسن برای گروههای مختلف، داشته باشیم.

منبع: مهر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها