|
کدخبر: 186716

بررسی ها برای ۱۰ گزینه نهایی شهرداری تهران

منتخب شورای ششم با اشاره به اینکه به زودی ۱۰ گزینه به عنوان گزینه‌های نهایی انتخاب شهردار معرفی می‌شوند، گفت: این افراد بر اساس امتیازی که منتخبین به آنها می‌دهند برگزیده می‌شوند.

جامعه بررسی ها برای ۱۰ گزینه نهایی شهرداری تهران

ناصر امانی منتخب شورای ششم درباره جلسه امروز منتخبین شورای ششم جهت انتخاب شهردار اظهار داشت:‌جلسه امروز ادامه بحث بررسی شاخص‌ها و تطبیق آن با مصادیق بود که تا بعدازظهر و آخر وقت ادامه خواهد داشت.

وی افزود: در جلسه امروز گام سوم انتخاب شهردار به اتمام می‌رسد و بعد افراد و در واقع منتخبین نظرات خود را مکتوب در اختیار رئیس جلسه آقای مهدی چمران می‌گذارند.

منتخب شورای ششم ادامه داد: پس از آن امتیازبندی گزینه‌ها توسط ریاست جلسه انجام می‌گیرد و ۱۰ نفر به عنوان گزینه نهایی انتخاب می‌شوند.

امانی بیان داشت: فردا بحث‌های انفرادی را در مورد گزینه‌ها تکمیل می‌کنیم و در اختیار مهدی چمران قرار می‌دهیم پس از آن ۱۰ نفر برتر که امتیاز بالا کسب کنند برنامه‌هایشان را به صورت حضوری ارائه خواهند و به سؤالات و ابهامات پاسخ  داده خواهد شد.

وی بیان داشت: ‌امتیازی که منتخبین شورای شهر برای انتخاب شهردار به گزینه‌ها می‌دهند مخفی است و مشخص نیست چه کسی چه امتیاز به گزینه‌ها داده است و به طور کلی برخی از اسامی به زودی از گردونه بررسی‌ها حذف خواهند شد.

منتخب شورای ششم در پاسخ به این پرسش که آیا گزینه‌ جدیدی جهت انتخاب شهردار انصراف داده است یا خیر گفت: امروز در فضای مجازی خبری منتشر شده بود مبنی بر اینکه آقای مجتبی عبداللهی از این قضیه انصراف داده‌اند ولی این موضوع تکذیب شد و از منظر ما این قضیه صحت ندارد. البته روز گذشته اعلام کردیم که عبادالله فتح‌اللهی از حضور در شهرداری به عنوان گزینه پیشنهادی انتخاب شهردار انصراف داده‌اند که شاید برخی به دلیل تشابه اسمی گمان کرده‌اند آقای عبداللهی انصراف داده است.

 

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها