|
کدخبر: 186132

خبر خوب درباره واکسیناسیون بالای ۶۰ سال

معاون بهداشت وزارت بهداشت از آغاز واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا از روز پنجشنبه ۲۴تیرماه خبر داد.

جامعه خبر خوب درباره واکسیناسیون بالای ۶۰ سال
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا و معاون بهداشت وزارت بهداشت از آغاز واکسیناسیون افراد ۶۰ سال به بالا از روز پنجشنبه ۲۴ تیرماه خبر داد.
 
به گزارش وبدا، دکتر علیرضا رئیسی ضمن اعلام این خبر گفت: با هماهنگی های انجام شده از فردا ۲۴ تیرماه ساعت ۱۲ ظهر برای ۶۰ سال به بالا هم سامانه salamat.gov.ir باز خواهد شد و این افراد می توانند وارد سامانه شوند و نوبت دهی خواهند شد.  
 
وی افزود: یکی از دلایل این تصمیم این است که خوشبختانه واکسن تولید داخل بسیار خوب عمل کرده و هیچ مشکلی ندارد و خط تولید آن هم با قدرت در حال پیشرفت است.
 
دکتر رئیسی با اشاره به اینکه با احتساب واکسن های وارداتی هیچ مشکلی برای واکسیناسیون افراد ۶۰ سال با بالا وجود نخواهد داشت، بیان کرد: با توجه به شروع واکسیناسیون گروه ۶۵ سال به بالا که خوشبختانه با نظم خوبی در حال انجام است از هموطنان عزیز خواهشمندم در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند. چون افرادی که ثبت نام کرده اند تا ۲۵ تیرماه واکسیناسیون شان تمام خواهد شد.
 
معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: با توجه به موجودی واکسن و واکسن های وارداتی که رسیده و خواهد رسید و با تکیه بر واکسن تولید داخل به ویژه واکسن برکت که خط تولید آن با قدرت در حال کار است مطمئنم که ضمن  شتاب بخشیدن به سرعت واکسیناسیون می توانیم سرعت را خیلی پایدارتر پیش ببریم.
منبع: وبدا

ارسال نظر