|
کدخبر: 181401

بوشهر در تسخیر کرونا !

آمار‌های دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نشان می‌دهد که با شناسایی ۳۸۰ بیمار جدید در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد بیماران شناسایی شده در استان به حدود ۵۰ هزار و ۳۰۰ نفر رسید.

جامعه بوشهر در تسخیر کرونا !

در حالی که دیروز مجموع مبتلایان به کرونا در استان بوشهر ۴۹ هزار و ۹۱۷ نفر  اعلام شده بود امروز این عدد به ۵۰ هزار و ۲۹۷ نفر رسیده است. این آمار نشان می‌دهد در شبانه روز گذشته ۳۸۰ نفر به کرونا مبتلا شده‌اند.

به گفته دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر، در ۲۴ ساعت گذشته ۱۱۰ بیمار جدید در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری‌شده‌اند که از این تعداد ابتلای ۶۰ مورد به کرونا، قطعی است.

دکتر سعید کشمیری افزود: اکنون ۳۳۲ بیمار در بخش‌های کرونایی بیمارستان‌های استان بستری هستند.

او با اشاره به اینکه اکنون ۳۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه در حال درمان هستند، ادامه داد: ۱۳ نفر از این افراد در وضعیت حاد بیماری قرار دارند.

دبیر ستاد مقابله با کرونا در استان بوشهر به اشاره به فوت ۶ نفر دیگر بر اثر ابتلا به کرونا بیان کرد: چهار مرد ۷۶، ۷۴، ۶۵ و ۶۴ ساله با سابقه بیماری دیابت و فشار خون، یک زن ۶۵ ساله بدون داشتن بیماری زمینه‌ای و یک زن ۵۹ ساله با سابقه بیماری روماتیسم قربانیان جدید کرونا در استان هستند.

کشمیری عنوان کرد: در شبانه‌روز گذشته ۹۴ بیمار باحال عمومی خوب از بیمارستان‌های استان بوشهر ترخیص شده‌اند، که از این تعداد ۶۴ نفر به کرونا مبتلا بوده‎اند.

او افزود: از ابتدای شیوع کرونا در استان بوشهر تا کنون ۵۰ هزار و ۲۹۷ فرد مبتلا به این ویروس در استان شناسایی شده‌اند و هزار و  ۲۴۵ نفر هم به علت ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

دبیر ستاد مبارزه با کرونا در استان بوشهر آمار بالای فوت را زنگ خطری برای استان دانست و بهبود این وضعیت را نیازمند توجه جدی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی عنوان کرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها