|
کدخبر: 172654

اختصاصی گسترش نیوز:

بازی با جان اهالی رسانه در ستاد انتخابات کشور

این روزها شاهد ثبت نام نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری هستیم. اهالی رسانه نیز برای پوشش اخبار در محل وزارت کشور حاضر می‌شوند. اما شرایط برای فعالیت این افراد اصلا مناسب نیست!

جامعه بازی با جان اهالی رسانه در ستاد انتخابات کشور

چهار روز مهلت ثبت نام متقاضیان انتخابات ریاست جمهوری با تمام حواشی پیرامون خود امروز تمام می‌شود. یکی از این حواشی ورود همراهان رییس جمهور دولت نهم و دهم و برهم خوردن پروتکل های بهداشتی در نظر گرفته برای این داوطبان و افراد حاضر در سالن بود. اما در این میان هیچ کس فکری به حال فیلمبرداران و عکاسانی که در محل ثبت نام حضور داشتند نکرده بود و همین امر موجب شد که خیل عظیمی از این اهالی رسانه بدون کوچکترین فاصله اجتماعی و رعایت پروتکل های بهداشتی مجبور به فعالیت در این شرایط و مخابره عکس و فیلم به تمام دنیا شدند.

آیا جان همکاران رسانه ای اعم از خبرنگاران، فیلم برداران و عکاسان که بدون حضور آنها هیچ مخابره خبری و تصویری صورت نخواهد گرفت برای مسئولان برگزار کننده انتخابات هیچ اهمیتی نداشت که کوچکترین پروتکل بهداشتی برای آن ها تدوین نکرده اند؟

این در حالی است که هنوز دقیقا مشخص نیست که چه زمانی واکسن کرونا به خبرنگاران می‌رسد! گویا چیزی که در این میان فراموش شده اهمیت جان این افراد و البته اهمیت شغل آنان است.

نویسنده: اختصاصی گسترش نیوز

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها