|
کدخبر: 166178

نحوه برگزاری مراسم شب‌های قدر در ایام کرونا

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا با بیان اینکه پیشنهادها درباره برگزاری مراسم شب‌های قدر به ستاد ملی مقابله با کرونا ارائه شده است، توضیحاتی درباره عدم جریمه افرادی که خون اهدا می‌کنند، ارائه کرد.

جامعه  نحوه برگزاری مراسم شب‌های قدر در ایام کرونا

قاسمی در پاسخ به این سوال که آیا برای برگزاری مراسم شب‌های قدر تصمیم گیری شده است، خاطرنشان کرد: ما در کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی بررسی‌های لازم را در خصوص برگزاری شب‌های قدر انجام داده‌ایم و پیشنهادات ما در خصوص برگزاری این شب‌ها برای ستاد ملی مقابله با کرونا ارسال شده است. در صورت تصویب و ابلاغ از سوی ستاد در خصوص چگونگی برگزاری این مراسم اطلاع رسانی در خصوص آن صورت خواهد گرفت.

وی درباره مراسم نماز جماعت و دیگر مراسم‌ها در شب‌های ماه مبارک ادامه داد: در حال حاضر با توجه به شرایطی که از نظر بیماری کرونا کشور با آن مواجه شده است، تصمیم جدیدی در خصوص برگزاری مراسم در ایام ماه مبارک رمضان و برگزاری نماز جماعت در شهرهایی که در وضعیت قرمز و نارنجی هستند، اتخاذ نشده است و همان محدودیت‌ها و الزاماتی که در طرح مدیریت هوشمند اعلام شده است، به قوت خود باقی است.

دبیر کمیته امنیتی، اجتماعی  و انتظامی ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا درباره استمرار محدودیت‌ها با توجه به شرایط کرونا در کشور گفت: اجرای محدودیت‌ها بستگی به شرایط شهرها دارد. اگر شهری وضعیتش تغییر کند، محدودیت‌ها متناسب با وضعیت شهر تغییر پیدا می‌کند. اگر شهری همچنان در وضعیت قرمز یا نارنجی بماند، محدودیت‌ها نیز به قوت خود باقی خواهند ماند. ما امیدواریم با همکاری و مساعدت و همراهی مردم روند بیماری در شهرها تغییر کرده تا محدودیت‌ها نیز برطرف شود. 

 

منبع: ایلنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها