|
کدخبر: 162579

اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس‌های جدید

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران گفت: ۴۵۰ میلیارد تومان به اتوبوسرانی تعلق گرفت تا اتوبوس‌های جدیدی را خریداری کند.

جامعه اعتبار ۴۵۰ میلیارد تومانی برای خرید اتوبوس‌های جدید

محمود ترفع مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران با اشاره به عملکرد سازمان اتوبوسرانی از ابتدای تعطیلات تا امروز، اظهار کرد: بخش عمده‌ای از مشاغل به دلیل وجود کرونا ویروس تعطیل شده‌اند، اما این موضوع باعث ایجاد یک فرصت برای همکاران ما در حوزه اتوبوسرانی شد.

وی ادامه داد: رانندگان بخش عمومی و خصوصی توانستند از تعطیلات استفاده کنند به‌ویژه اینکه در سال ۹۹ فشار بسیار زیاد و سنگینی بر روی دوش این افراد بود، اما با این وضعیت، سرویس‌دهی ما در ایام نوروز قطع نشد و خطوط بی‌آرتی همچنان به فعالیت خود ادامه می‌دهند.

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی تهران در پاسخ به این سوال که چرا در ایام تعطیلات، اتوبوس‌های بی‌آرتی با تاخیر وارد ایستگاه می‌شوند؟ تصریح کرد: تنظیم ساعات در این ایام متناسب با تقاضای سفر است تمام حمل و نقل‌های عمومی در هرکجای دنیا براساس همین تعداد مسافر و تقاضا سرویس‌دهی را برنامه ریزی می‌کنند یعنی شما این روز‌ها قطعا برای اتوبوس بیشتر منتطر می‌مانید.

ترفع همچنین درپاسخ به سوالی دیگر مبنی بر اینکه خبر خوبی در حوزه اتوبوسرانی دارید یا خیر؟ گفت: خوشبختانه اوراق مشارکت سال ۹۹ را در لحظه‌های آخر سال توانستیم نهایی کنیم که ۴۵۰ میلیارد تومان به اتوبوسرانی تعلق گرفت تا اتوبوس‌های جدیدی را خریداری کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها