|
کدخبر: 160560

ساعت منع تردد شبانه در این استان تغییر کرد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی گفت: در ۵ روز پایانی سال ۹۹ ساعت منع تردد شبانه در استان از ساعت ۲۲ تا ۳ بامداد خواهد بود.

جامعه ساعت منع تردد شبانه در این استان تغییر کرد

بهروز اکرمی ۲۴ اسفندماه در جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونا در استان مرکز، گفت: طی روزهای پیش رو با شرایط خاصی روبه‌رو خواهیم بود و باید تصمیمات سختگیرانه تری اتخاذ کنیم. عمده اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها در عصرها پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، وضعیت بازار و مراکز خرید خوب نیست و حتی این تجمعات استفاده از ماسک را غیرکارا می‌کند.

وی با بیان اینکه پنجشنبه آخر سال را پیش رو داریم و اگر تجمعات زیاد باشد قطعا در نوروز به مشکل می‌خوریم، افزود: اگر سازمان حمل‌ونقل شهرداری اراک در این ۵ روز تمرکز خود را بر رسیدگی به وضعیت اتوبوس‌ها و تاکسی‌ها بگذارد قدری از نگرانی‌ها کاسته می‌شود. از طرفی اتاق اصناف باید نظارت ویژه‌ای در روزهای پایانی سال در پاساژها و بازار اراک داشته باشد و برای آرامستان نیز باید برنامه ویژه داشت تا مشکلات احتمالی در تعطیلات نوروز را پشت سر بگذاریم.

اکرمی تصریح کرد: متاسفانه اغلب مصوبات به درستی اجرایی نمی‌شود و لازم است شخص مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل شهرداری اراک به موضوع ورود کند و در صورت تخلف در این راستا برای مدیرعامل پرونده قضایی تشکیل شود.

در این جلسه با برگزاری جام ورزشی روستایی در شهرستان‌های زرد و آبی بدون حضور تماشاگر، در فضای باز و با ضمانت اجرایی اداره کل ورزش و جوانان استان موافقت شد، همچنین ورود پلاک‌های استان خوزستان به استان ممنوع است و در خصوص مشاهده توسط پلیس اعمال قانون و جریمه انجام می‌گیرد. پذیرش مسافر در میهمانسراهای دستگاه‌های اجرایی در تعطیلات نیز ممنوع خواهد بود و برگزاری مجامع صنفی در فضای باز منعی ندارد.

 

منبع: ایسنا

ارسال نظر