|
کدخبر: 151622

جزئیاتی از وضعیت رسیدگی به پرونده سرباز راهور

رئیس پلیس تهران بزرگ در واکنش به سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور گفت: مسیر ما مسیر قانون است و همه ما در برابر قانون یکسان هستیم و مراجع قضایی و مراجع ذی‌صلاح در مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند و نتایج آن اعلام خواهد شد.

جامعه جزئیاتی از وضعیت رسیدگی به پرونده سرباز راهور

رئیس پلیس تهران بزرگ در واکنش به سیلی نماینده مجلس به سرباز راهور گفت: مسیر ما مسیر قانون است و همه ما در برابر قانون یکسان هستیم و مراجع قضایی و مراجع ذی‌صلاح در مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند و نتایج آن اعلام خواهد شد.

سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس پایتخت در حاشیه طرح رعد ۴۱ که صبح امروز سه‌شنبه در فرماندهی انتظامی تهران بزرگ برگزار شد، با اشاره به اینکه در این طرح ۳۶۴ حکم قضایی به مرحله اجرا در آمد، اظهارکرد: در این طرح ۷۴۶ سارق، مالخر، کیف قاپ دستگیر شدند.

وی ادامه داد: ۴۶ باند سارقان در این طرح متلاشی و چهار هزار و ۲۰۰ قلم کالای مسروقه کشف شده است.

سردار رحیمی با بیان همانطور که حضرت امام فرمودند مجلس در راس امور است، گفت: نیروی انتظامی برای نمایندگان احترام زیادی قائل است‌.

وی ادامه داد: باید مراقب باشیم معاندین از موضوعاتی که رخ داده است سوءاستفاده کنند؛ دشمن به دنبال ایجاد اختلاف بین دستگاه‌های خدمتگزار است.

سردار رحیمی گفت: نباید چینن موضوعاتی را در فضای مجازی و تریبونی که در اختیار داریم‌ اعلام کنیم؛ نیروی انتظامی از اول اعلام کرد که از مجاری قانونی این موضوع را پیگیری می‌کند.

وی افزود: مسیر ما مسیر قانون است و همه ما در برابر قانون یکسان هستیم و مراجع قضایی و مراجع ذی‌صلاح در مجلس این موضوع را پیگیری می‌کند و نتایج آن اعلام خواهد شد.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: زمان اجرای طرح محدودیت‌های تردد شبانه همان ساعت ۲۱ است و تغییری نکرده، فقط از ساعت ۴ صبح به ساعت ۳ صبح تغییر یافته است.

وی درباره زیست شبانه گفت: درباره اجرای طرح زیست شبانه، هر تصمیمی که گرفته می‌شود باید امنیت مردم را در نظر بگیریم.

رئیس پلیس تهران بزرگ خاطرنشان کرد: زیست شبانه یعنی برخی از اماکن شبانه فعال باشند، لذا باید امنیت مردم را در نظر داشت و تا زمانی که به این موضوع اهمیت داده نشود، امکان‌پذیر نیست.

وی خاطرنشان کرد: اصنافی که شبانه فعالیت دارند خلاف قانون عمل می‌کنند و ساعت شروع محدودیت‌های تردد شبانه همان ساعت ۲۱ است و تمامی اصناف باید تابع قانون باشند.

منبع: انتخاب
  • ناشناس ارسالی در

    درزمان مالک اشتربالاترین ارزش وقرب ومنزل ت راسربازان وجنگاوران داشتندما۳۰ سال سنگ ربانی کردیم که کسی حق مارانخورداماخیلی ر احت یک عده حقوق نجومی دناسواری وشمال تهر ان ساکن واحساس میکنندسندایران فقط به اسم آنهاست وقتی درجوانی شبهادرسردشت ودهلران تاصبح مانمی خوابیدیم امثال آقای عنابستا نی کجابودند

ارسال نظر