|
کدخبر: 147227

روحانی: تامین سلامت مردم، هدف اول دولت است

رئیس‌جمهوری از تلاش‌های گسترده شرکت‌های دانش‌بنیان و تمامی مراکز و سازمان‌ها از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برای ساخت واکسن ایرانی کرونا، قدردانی کرد.

جامعه روحانی: تامین سلامت مردم، هدف اول دولت است

رئیس‌جمهوری تصریح کرد که هدف دولت تهیه، تامین و ساخت واکسن مطمئن است و از همین رو مصمم به حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و تمامی مراکزی است که سعی در تولید و خرید واکسن کرونا دارند.

در پی نوشت گزارشی از فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز مختلف از جمله ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در تولید واکسن ایرانی کرونا و مراحل پیشرفت در این زمینه، حسن روحانی، ضمن قدردانی از اقدامات انجام شده و تداوم حمایت دولت از اینگونه اقدامات، تصریح کرد: « تامین سلامت مردم، هدف و اولویت اول دولت است و از همین رو تهیه، خرید، تامین و ساخت واکسن مطمئن کرونا جزء اهداف اصلی در مقابله با این ویروس است.

 اینجانب از تمامی اقدامات ارزشمند تمامی شرکت‌های دانش‌بنیان و مراکز مختلف فعال در این زمینه از جمله ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تشکر می‌کنم. دولت همچنان در کنار شرکت‌های دانش‌بنیان و ستاد اجرایی برای تولید واکسن کرونا خواهد بود و از همه دانشمندان فعال در این زمینه برای تولید واکسن مطمئن حمایت خواهد کرد».

منبع: ايسنا

ارسال نظر