|
کدخبر: 143419

جاده‌های این ۵ استان برف و باران دارد

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان کرمانشاه خبر داد.

ایمان محرابی‌نیا در تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور‌، بیان کرد: بر اساس اطلاعات دوربین‌های نظارت تصویری و بیش از ۲۲۵۰ دستگاه سامانه ترددشمار برخط، درحال‌حاضر اغلب جاده‌های کشور باز است و تردد در آنها به روال عادی جریان دارد.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها تصریح کرد: در شبانه‌روز گذشته بیشترین تردد جاده‌ای در آزادراه‌ کرج-تهران با ۱۱۷ هزار و ۱۲ تردد، آزادراه تهران-کرج با ۱۰۱ هزار و ۷۷۴ تردد و آزادراه قزوین-کرج با ۹۳ هزار و ۶۲۷ تردد‌ ثبت شد.

ترافیک جاده‌ها باز افزایش یافت

وی گفت: کل تردد ثبت شده در شبانه‌روز گذشته در جاده‌ها‌ بر اساس رصد آخرین اطلاعات حاصل از ۲۳۰۸ دستگاه ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۸ درصد افزایش تردد نشان می‌دهد، در همین مدت همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین در ترافیک راه‌ها ۱۸.۱ درصد، بیشترین تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صبح ثبت شد.

انسداد محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر و و جاده پونل - خلخال

محرابی نیا یادآور شد: درحال‌حاضر محور فرعی سی سخت-پادنا در استان کهگیلویه و بویراحمد، جاده شهداد-نهبندان، محور وازک-بلده در مازندران، ‌محور سروآباد-پاوه و جاده رامیان-اولنگ-شاهرود به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها بیان کرد: همچنین درحال‌حاضر محور فرعی شمشک-دیزین، جاده قزوین - همدان در کیلومتر ۱۱۰، محور گنج نامه-تویسرکان، محور‌‌ خرم‌آباد-پلدختر و جاده پونل - خلخال، به دلیل نبود ایمنی مسدود است.

وی گفت: محور پدافند جنوب غرب - امیدیه در استان خوزستان نیز تا اطلاع بعدی به دلیل نبود ایمنی کافی مسدود است.

ترافیک سنگین در آزادراه‌های کرج-قزوین و قزوین-کرج و ساوه-تهران

محرابی نیا بیان کرد: درحال‌حاضر شاهد تردد روان در محورهای کندوان، هراز و فیروزکوه، ‌آزادراه تهران-شمال و آزادراه قزوین-رشت در مسیر رفت و برگشت هستیم.

مسوول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌ها با اشاره به بروز ترافیک سنگین در آزادراه کرج - قزوین حدفاصل مهرویلا تا پلیس راه مهرشهر، گفت: درحال‌حاضر شاهد ترافیک سنگین در آزادراه قزوین - کرج حدفاصل استاندارد تا پل فردیس و ترافیک سنگین در آزادراه ساوه - تهران محدوده نسیم شهر هستیم.

برف و باران در جاده‌های ۵ استان

وی با اشاره به اینکه در محورهای تهران-شمال بارش و مداخلات جوی خاصی نداریم، از بارش برف و باران در برخی از محورهای استان‌های کردستان، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل و بارش باران در برخی از محورهای استان کرمانشاه خبر داد.

منبع: فارس

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها