|
کدخبر: 140059

۱۹ استان جاده‌های برفی و بارانی دارند‍

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در محورهای ۱۹ استان کشور خبر داد.

سرهنگ احمد شیرانی به تشریح آخرین وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور پرداخت و گفت: تردد در تمامی جاده‌های کشور بدون گره و مشکل ترافیکی خاصی در حال انجام است و تنها در آزادراه قزوین – کرج در حدفاصل ساسانی تا پل فردیس و محور شهریار – تهران در محدوده شهرقدس ترافیک پرحجم و در مواردی نیمه سنگین است.

وی از بازگشایی محور گناوه - برازجان نیز خبر داد و گفت: این محور که به دلیل آبگرفتگی و سیلاب مسدود شده بود با تلاش عوامل راهداری و پلیس راه بازگشایی شد.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌های دریافتی حاکی از بارش برف و باران در در برخی از محورهای استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، اصفهان، البرز، تهران، زنجان، قزوین، قم، مازندران، مرکزی، همدان، خراسان شمالی و خراسان رضوی است. همچنین در برخی از محورهای استان‌های خراسان جنوبی، کرمان، گیلان، گلستان و یزد نیز شاهد بارش باران هستیم.

شیرانی در همین راستا به رانندگان توصیه کرد که حتما فاصله طولی مناسب را در شرایط بارانی رعایت کرده و با سرعت مطمئنه به گونه‌ای که امکان کنترل خودرو را داشته باشند، رانندگی کنند. همچنین برای تردد در جاده‌ها حتما زنجیرچرخ به همراه داشته باشند.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها