|
کدخبر: 135005

کشف علت جدید برای فوت بیماران کرونایی

بررسی دلایل فوت بیماران مبتلا به کرونا که در اغلب موارد شرایط مشابهی با بیماران دیگر داشتند مورد سؤال است و تحقیقات تازه‌ای در این رابطه صورت گرفته که کیفیت آنتی‌بادی در بدن مبتلایان را دلیل مرگ آنها بیان می‌کند.

جامعه کشف علت جدید برای فوت بیماران کرونایی

طبق تحقیقات تازه‌ای که توسط پروفسور گالیت آلتر از انستیتو راگون صورت گرفته، کیفیت تولید و تکامل آنتی بادی در بدن بیماران مبتلا به کووید ۱۹ نقش به‌سزایی در احتمال مرگ یا زنده ماندن آنها دارد.

این تحقیقات نشان می‌دهد با وجود تمام اقدامات انجام شده پزشکی برای بیماران در نهایت این کیفیت تولید پادتن در بدن آنهاست که روند پیشروی بیماری را در بدن افراد تعیین می‌کند.

روش تحقیقات صورت گرفته مبتنی بر سرولوژی بووده و جامعه هدف آزمایشات یک گروه ۱۹۳ نفری از بستریان مبتلا به این بیماری بوده است؛ این گروه هدف به ۳ دسته تقسیم شدند؛ افرادی که بر اثر بیماری درگذشتند، افرادی که بروز بیماری برایشان سخت بوده و شدت گرفته و افرادی که با شرایط متعادل بیماری را پشت سر گذاشته‌اند.

بدن تمام این بیماران به تولید آنتی‌بادی می‌پردازد اما شیوه تولید و تکامل آن در هر گروه متفاوت بود و ضعیف‌ترین عملکرد آنتی بادی در بدن افرادی بود که فوت کردند و بدن آنها در تولید آنتی بادی‌های IgG نقص داشت؛ IgG برای مقابله مقدماتی با ویروس لازم است و در نهایت آنتی بادی‌ها عفونت ایجاد شده در بدن را دفع می‌کنند.

نقص عملکرد آنتی‌بادی‌ها و عدم توانایی شناسایی پروتئین ویروس باعث مرگ افراد می‌شود.

 

منبع: خبرآنلاین
  • ناشناس ارسالی در

    سلام خدا کنه هرچه سریعتر این ویرس منحوس ریشه کن بشه این لعنتی

  • ناشناس ارسالی در

    خدایاخودت کمک کن تاجهان ازاین ویروس لعنت ی خلاص بشن دیگه همه خسته شدن خدایا

ارسال نظر