|
کدخبر: 127155

کسانی که در شرایط کرونایی به سفر بروند تنبیه می شوند

زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران و استاندار تهران در نامه‌ای به وزیر کشور خواستار اعمال محدودیت‌های تازه‌ای برای کاهش سفرهای غیرضروری هموطنان شد.

جامعه کسانی که در شرایط کرونایی به سفر بروند تنبیه می شوند

پیشنهاد زالی فرمانده ستاد مقابله با کرونا به شرح زیر است :

۱) افزایش موقت عوارض بزرگراهی به میزان حداقل ۳ تا ۵ برابر برای خودروهایی که به مقاصد غیربومی مسافرت کرده‌اند و تخصیص منابع حاصله از آن برای کمک به پیشگیری و کنترل بیماری کرونا

۲)افزایش مبلغ جریمه حداقل به میزان ۳ تا ۵ برابری در صورت تخلف از قوانین راهنمایی و رانندگی برای خودروهای غیربومی که به سایر شهرستان‌ها مسافرت می‌کنند و تخصیص منابع حاصل از آن به شهرستان مقصد.

۳)با توجه به اینکه تعدادی از مسافران مذکور ممکن است در شهرستان‌های مقصد دچار بیماری کرونا شوند، با استفاده از ظرفیت دانشگاه‌های علوم پزشکی مقصد نسبت به قرنطینه‌سازی این‌گونه افراد اقدام شود و در صورت ابتلا کلیه هزینه‌های درمان در مراکز بیمارستانی در استان مبدا و یا مقصد بطورکامل از بیمار اخذ شود.

 

منبع: رکنا
  • SHAGHAYEGH ارسالی در

    چرا فقط حرف از جیب زنی میشه مردم بشینن ت و خونه هاشون درست ولی با کدوم درآمد مثلا با کالابرگ 60 تومنی که برای معیشتشون در نظر گرفتید یه شب تا صبح کلی رفته رو اجنا س این ملت از کجا نون ببرن رو سفره هاشون از کجا خرج و دخل و اجاره هاشونو بدن
    تدابیر دولت اصلا به قشر ضعیف کمکی ک ه نمیکنه هیچ ،بلکه داره همه ی اوناییم که شغل آزاد دارند رو به خاک سیاه نشونده

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها