|
کدخبر: 126009

موفقیتی جدید برای شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، به‌عنوان نخستین فروشگاه زنجیره‌ای کشور موفق به اخذ مجوز تاسیس یک بنیاد خیریه کشوری شد.

جامعه موفقیتی جدید برای شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه

این شرکت به‌عنوان نخستین فروشگاه زنجیره‌ای کشور موفق به اخذ مجوز تاسیس یک بنیاد خیریه کشوری شد. این مجوز با حضور مدیران عالی‌رتبه رفاه و کمیته امداد امام خمینی(ره) مهرماه امسال صادر شد.

شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه در نظر دارد در راستای حضور پررنگ در حوزه مسئولیت اجتماعی و ادامه انجام امور خیرخواهانه و داوطلبانه با آغاز فعالیت این بنیاد، در رویدادهای اجتماعی بیش از پیش مشارکت فعال داشته باشد.

همچنین معرفی مهران مدیری به‌عنوان سفیر برند رفاه، تخصیص مبالغ حاصل از درصدی از فروش به کودکان کار و فراهم کردن وسایل تحصیل برای کودکان بی‌بضاعت، کمک به خانواده‌های آسیب‌دیده از کرونا، بیماران تالاسمی و سرطانی، کمپین برای مادران، کمپین همیار پلیس، اهدای ۱۰ هزار بسته تسهیلاتی جهیزیه ۲۴ میلیونی به زوج‌ها، امضای تفاهمنامه همکاری شرکت فروشگاه‌های رفاه و سازمان بهزیستی کشور، تهیه بسته‌های غذایی و کالاهای بهداشتی با همکاری هلال احمر و ارسال آن به آسیب‌دیدگان زلزله کرمانشاه و مناطق سیل‌زده کشور، حمایت از تیم والیبال ایران در مقدماتی المپیک۲۰۲۰، برگزاری چهارمین المپیاد ورزش‌های همگانی دانشجویان دختر دانشگاه‌های سراسر کشور در دانشگاه الزهرا با حمایت فروشگاه رفاه، حمایت رفاه از تیم ملی بسکتبال، توزیع چهارهزار بسته حمایتی در استان‌های سیستان و بلوچستان و برخی نقاط استان تهران، اجرای طرح یاری با مشارکت شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه، صندوق بازنشستگی کشوری و بانک صادرات، توزیع دومیلیون و ۲۰۰ هزار سبد کالایی برای مددجویان کمیته امداد و امضای تفاهمنامه همکاری میان کمیته امداد امام خمینی(ره) و فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه و افزایش میزان اشتغالزایی برای جوانان و نیروهای متخصص بومی با وجود شرایط سخت اقتصادی و محدودیت‌های دوران شیوع ویروس کرونا از جمله فعالیت‌های شاخص و اثربخش این بنگاه اقتصادی خصوصی در حوزه عمل به مسئولیت‌های اجتماعی بود.

گفتنی است شرکت فروشگاه‌های زنجیره‌ای رفاه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین فعالان حوزه صنعت خرده‌فروشی کشور با اتکا به سابقه و تجربه خود در عرصه اقتصادی کشور، امید دارد با آغاز فعالیت این بنیاد خیریه بتواند گام‌های موثری در رشد کشور و حضور مسئولانه در حوزه اجتماعی بردارد.

 

نویسنده: رپورتاژ
  • داود ارسالی در

    سلام فقط قیمت اجناسی را که روشون قیمت تو لید کننده نیست (مثل میوه و سبزی و برنج و ...) را با بازار همگن کنید چیز دیگه ای ا ز فروشگاه رفاه نمی خواهیم.
    دیروز ر فته بودم فروشگاه رفاه در تبریز قیمت خربز ه را ۷۵۰۰تومن عرضه می کردند درحالی که در بازار و سوپری ها ۳۰۰۰تومن بود-قیمت سوسی س آلمانی بشارت ۲۶۰۰۰تومن عرضه می شد درحا لی وه از سوپری محله ۱۹۰۰۰تومن خریدم،برخی لوازم خانگی مثل ظروف آشپزخانه حداقل دوب رابر گرونتر از قیمت بازار عرضه میشود درس ته که دولت از طریق کارمنداش فروشگاه رفاه را ساپورت میکنه و بازار سایر فروشگاههای زنجیره ای را کساد کرده فروشگاه رفاه هم لطف کنه با حداقل همسان سازی قیمت ها لطف کند کارمندان را حمایت کند.

  • رمضانعلی مومنی ارسالی در

    با سلام
    من سال 74 سهام خریدم و باید گفت شاهکله وجود رفاه از سهام مردمی است و بعد از گذشت چند سال هنوز وارد بورس نشده و زیان ده است
    بهتراست کمی به فکر سهامداران خود باشد

  • ناشناس ارسالی در

    باسلام به مدیر این فروشگاه بفرمایید اول تکلیف سود سهام داران رامشخص می کردی بعد کار خیر کنید

  • علی ارسالی در

    که بیشتر کلاهبرداری کنن.همه اجناس بیرون ارزونتر هستن

  • آریا ارسالی در

    چرا از بهزیستی و معلولین حمایت نمیکنید🤢

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها