|
کدخبر: 116543

۹۴ درصد بودجه ۹۷ شهرداری تهران محقق شد

شهردار تهران از تحقق ۹۴ درصدی بودجه شهرداری در سال ۱۳۹۷ خبر داد.

جامعه  ۹۴ درصد بودجه ۹۷ شهرداری تهران محقق شد

پیروز حناچی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) شورای شهر تهران و در جریان بررسی گزارش تفریغ بودجه سال ۱۳۹۷ شهرداری تهران، گفت: در ابتدای این جلسه آقای الویری تذکر بجایی در ارتباط با تفریغ بودجه دادند؛ علت این تذکر در این است که حدود ۷۵ درصد بودجه شهرداری در سازمان‌ها و شرکت‌ها هزینه می‌شود.

وی افزود: به این ترتیب برگزاری به موقع مجامع شرکت‌ها و انضباط مالی در آنها تاثیر مستقیمی در تهیه به موقع گزارش تفریغ بودجه دارد لذا این نکته را هدف قرار دادیم و امروز می‌توانیم بگویم ۸۵ درصد شورای سازمان‌ها و مجامع شرکت‌ها تشکیل شده است و ۷ سازمان و شرکت مجامع را برگزار نکرده‌اند و در این میان ۹۰ درصد شرکت‌ها و سازمان‌ها موفق به کسب عملکرد مطلوب شده‌اند.

حناچی ادامه داد: در مورد بودجه ۹۸ باید از همکاری و تحقق کار مشترک با تلاش اعضای شورا تشکر کنم به ویژه تلاش کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران که موجب شد کمترین عدم انضباط مالی را داشته باشیم. در مورد بودجه سال ۱۳۹۷ که معادل ۱۷ هزار و ۴۲۹ میلیارد تومان بود طی سال مالی ۹۷ در نهایت ۱۶ هزارو ۴۲۴ میلیارد تومان محقق شد که نشان از تحقق ۹۴ درصدی بودجه است.

وی تاکید کرد: رویکرد کلی شهرداری تهران بهبود و اصلاح فرآیندها است و نکات مورد نظر شورا نیز در دستور کار همکاران من در معاونت‌های برنامه‌ریزی و مالی و همه ارکان شهرداری تهران قرار دارد. امیدوارم با تداوم همکاری‌های شورا و شهرداری شاهد ارتقاء شفافیت، پاسخگویی، قانونمندی و انضباط مالی در شهرداری تهران باشیم؛ قطعا تلاش خواهیم کرد به سمت تحقق آنچه مصوب می‌کنیم و انضباط مالی در شهرداری است، حرکت کنیم.

منبع: ايسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها