|
کدخبر: 115970

گوینده مشهور خبر چطور از تلویزیون اخراج شد

اگر تصمیم گرفتند که بنده نباشم، من هم با ارادتمندی می‌پذیرم.

جامعه گوینده مشهور خبر چطور از تلویزیون اخراج شد

محمدرضا حیاتی مجری باسابقه تلویزیون چند وقتی است درگیر حواشی های مختلف است. . یکی از این حواشی مهاجرتش از ایران بوده است. او در این باره گفت: برخلاف حواشی به وجود آمده من در همین کشور عزیزمان ایران مشغول زندگی هستم. امیدوارم خدا به بنده سلامتی بدهد و در خدمت مردم باشم.

وی تصریح کرد:  الان ۵ سال است که بازنشسته شده‌ام اما همکاری‌ام را با بخش خبر در صدا و سیما ادامه دادم. این اتفاق به دستور مسئولان صدا و سیما و علاقه خودم بود؛ چون به کار گویندگی خبر و این مدل ارتباط مردمی علاقه زیادی دارم. این اواخر در مصاحبه‌ با یک شبکه اینترنتی، مطالبی عنوان شد که شاید از نظر عده‌ای جالب نبود و باعث شد همکاری‌ام با صدا و سیما مدتی قطع شود.

حیاتی همچنین تاکید کرد: از آن جا که جایگاه گوینده و مجری نسبت به یک کارمند متفاوت است، شاید بخواهند از خدمات و تجربیاتش استفاده کنند. دوستان لطف کردند که من باشم و علاقه هم داشتم که به همکاری ام ادامه دهم. به هر صورت اگر تصمیم گرفتند که بنده نباشم، من هم با ارادتمندی می‌پذیرم. با من تماس گرفتند و گفتند شما نباشید من هم گفتم چشم. من پنج سال پیش بازنشسته شدم و حالا اگر شما می‌گویید نباشم می‌پذیرم.

مجری با سابقه سیما درباره مصاحبه جنجالی با یک برنامه اینترنتی اینطور توضیح داد: در آن مصاحبه نکات زیادی مطرح شد که شاید به برخی برخورده باشد. من خیلی در مورد مسائل و مشکلات مردم دغدغه دارم؛ چرا که خودم، جزو کوچکی از مردم هستم و همان مشکلاتی را که مردم تحمل می‌کنند من نیز تحمل می‌کنم.

وی ادامه داد: بیکاری جوانان، تورم، مشکلات اقتصادی و ... هست و در آن مصاحبه به این مشکلات اشاره کردم. فکر نمی‌کنم حرف بدی هم زده باشم، هر جایی باشم این حرف‌ها را می‌زنم. اگر کسی از این حرف هایم ناراحت می‌شود، من را ببخشد. مردم در کوچه و خیابان به من می‌گویند تو به عنوان روزنامه نگار و فعال رسانه‌ای که سابقه داری، این مسائل و مشکلات ما را در موقعیتی بیان کنید. من هم می‌گویم اگر فرصتی باشد حتما بیان می‌کنم، اما خود مسئولان هم مشکلات شما را می‌دانند و ان‌شاءالله دنبال راهکاری باشند که همه مردم ما، سرفرازانه و شایسته نام ایران و ایرانی زندگی کنند.

حیاتی در ادامه به حضور در برخی برنامه های تبلیغاتی اشاره کرد و افزود: ما در ایران بجز شبکه‌های صدا و سیما شبکه‌ای نداریم. برخی از شبکه‌ها در فضای مجازی فعال هستند و من دوست داشتم ارتباطم با رسانه ادامه پیدا کند. کار تبلیغاتی انجام ندادم و فقط در فضای مجازی سعی کردم، ارتباط خبری داشته باشم و از این طریق فعالیت کنم.

وی تصریح کرد: سعی کردم که از فضای مجازی استفاده کنم تا به مردم نزدیک شوم. هر چند شاید خیلی از مردم در فضای مجازی فعال نباشند. چند روزی به دلیل کرونا و قرنطینه و همچنین قطع همکاری ام با سازمان در خانه بودم؛ شروع کردم متن‌های ادبی نوشتم. دل نوشته‌خواندم که این مضمون را داشت که اگر کسی شدم و نام و نشانی دارم با این مردم و رسانه داشتم.

چهره شناخته شده تلویزیون در پایان گفت: همیشه گفتم در مرحله اول لطف خدا و سپس لطف مردم بوده است که به اینجا رسیدم. در بین همین مردم هستم و با همه مشکلاتشان من هم در کنار آن‌ها قدم می‌زنم در نقاط مختلف حضور پیدا می‌کنم، کنارشان هستم با آن‌ها معاشرت می‌کنم و از لطفشان سپاسگزارم.

منبع: رکنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها