|
کدخبر: 110761

کرونا، خانواده بزرگ هلدینگ توکافولاد را عزادار کرد

دکتر مهران برومند، مدیرعامل شرکت آسیا سیر ارس پس از تحمل یک دوره ی سخت ابتلا به ویروس کرونا، بدورد حیات گفت و تسلیم مشیت الهی شد..

جامعه کرونا، خانواده بزرگ هلدینگ توکافولاد را عزادار کرد

دکتر مهران برومند پس از یک دوره موفق در مدیرعاملی شرکت لاستیک کوهرنگ به اشتغال در هلدینگ سرمایه‌گذاری توکا فولاد در امد و به مدیریت مالی این شرکت منصوب شد و پس از مدتی به پاس خدمات ارزنده ی ایشان در اردیبهشت ماه سال ۱۳۹۶ به مدیرعاملی و عضو هیات مدیره شرکت آسیا سیر ارس از مجموعه شرکت‌های گروه توکا منصوب گردید.

توجه به سرمایه‌های انسانی، برنامه‌ریزی و تدوین سیاست‌های اقتصادی و اجتماعی شرکت، تعامل ارزش آفرین با ذینفعان و سهامداران، و آینده نگری از مهم‌ترین خصیصه‌های کاری این مدیر خوش فکر و خوش اخلاق هلدینگ توکا فولاد بود که متاسفانه بر اثر ابتلا به بیماری منحوس کرونا جان به جان آفرین تسلیم کرد.

تلاش بی‌وقفه و خستگی ناپذیر شادروان رکتر برومند، در اعتلای صنعت ریلی و فولاد و همت و حمیتش در پیشبرد اهداف و تعالی گروه توکا فولاد، مبرهن بود و ایشان منشا حرکات بزرگ و ماندگار در این شرکت بودند که امیدواریم روحشان قرین رحمت الهی و در جوار اولیاء الله در بهشت برین جایگاهشان ابدی باشد‌.

 مهندس عبدالرضا جمالی مدیرعامل و عضو هیات مدیره هلدینگ سرمایه‌گذاری توکافولاد، پس از درگذشت این همکار خدوم شرکت، با صدور پیامی؛ این ضایعه را به خانواده ان مرحوم و همکاران در خانواده هلدینگ توکا فولاد تسلیت گفت.

مهندس جمالی در پیام خود اورده است؛

إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

با کمال تاسف و تاثر درگذشت همکار گرامی و بزرگوار، زنده یاد مرحوم مغفور دکتر مهران برومند مدیرعامل فرهیخته شرکت آسیا سیر ارس را به خانواده محترم و معزز ایشان و مدیران و همکاران گروه توکا فولاد تسلیت عرض می‌نماییم.

بی شک تلاش بی‌شائبه و خستگی ناپذیر آن عزیز در اعتلای صنعت ریلی و فولاد و همت و حمیتش در پیشبرد اهداف و تعالی گروه توکا فولاد، فراموش ناشدنی و ماندگار است، خیر عند ربه ثوابا و خیر املا.

 از درگاه حق تعالی برای آن فقید سعید، رحمت و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان، صبر و اجر طلب می‌نماییم.

مدیر روابط عمومی هلدینگ توکا فولاد نیز با صدور پیامی، ضایعه درگذشت همکار فرهیخته دکتر مهران برومند را به خانواده ایشان و همکاران در هلدینگ معظم توکا فولاد تسلیت گفت.

موسوی در این پیام با اشاره به خدمات ارزنده شادروان برومند، بر جاودانگی نام نیک آن شادروان تاکید کرده و اورده است: توکافولاد خدمات بی‌شائبه شادروان برومند را فراموش نخواهد کرد و نام و یاد ایشان همواره در خاطر اذهان همکاران در هلدینگ خواهد ماند.

موسوی در پایان از درگاه خداوند متعال برای آن شادروان، غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان صبر و شکیبایی مسالت نموده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها