|
کدخبر: 68330

تفاوت زیاد نرخ میوه در سطح شهر با تره‌بار!

پول خرید ۵ کیلوگرم میوه در سطح شهر برابر خرید ۹ کیلوگرم میوه از میادین میوه و تره بار است.

گسترش‌نیوز: مدیرعامل سازمان مدیریت میادین شهرداری تهران با تاکید بر تلاش این سازمان بر ارتقای کیفیت خدمات و افزایش تنوع محصولات این سازمان، گفت: علاوه بر عوامل فوق، یکی از دلایل استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار، اختلاف نرخ محصولات در این مراکز نسبت به سطح شهر است، چنانچه بر اساس آخرین بررسی‌های میدانی انجام شده، اختلاف نرخ محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر به ۴۵ درصد رسیده است.

سید سعید راد با اشاره به افزایش اختلاف نرخ محصولات در میادین میوه و تره بار در مقایسه با سطح شهر، افزود: میانگین تفاوت نرخ میادین میوه و تره بار با سطح شهر که معمولاً ۴۰ درصد بود، در تازه‌ترین بررسی به عمل آمده به بالاترین میزان خود طی چند سال اخیر رسیده است.

وی به اهتمام سازمان مدیریت میادین برای پاسخگویی به نیازهای اقشار مختلف جامعه اشاره و خاطرنشان کرد: استقبال روزافزون شهروندان از میادین میوه و تره بار، میزان مراجعات به این مراکز را به یک میلیون نوبت خرید در روز رسانده است و این که شهروندان علاوه بر تامین میوه و سبزیجات مورد نیاز خود، سایر مایحتاج روزانه خویش را نیز به راحتی می‌توانند از میادین تهیه نمایند، در اقبال عمومی نسبت به این مراکز موثر بوده است.

گفتنی است، میزان اختلاف نرخ برخی محصولات در میادین میوه و تره بار نسبت به سطح شهر به ۵۰ درصد می‌رسد که از جمله می‌توان تفاوت نرخ نارنگی به میزان ۵۷ درصد، سیب به میزان ۵۳ درصد و انگور، گلابی، انار و خربزه به میزان ۵۰ درصد را نام برد. به عبارتی، با همان میزان پولی که امکان خرید ۵ کیلوگرم میوه در سطح شهر وجود دارد، می‌توان ۹ کیلوگرم از آن نوع محصول و با همان کیفیت را از میادین میوه و تره بار خریداری کرد.

ارسال نظر