|
کدخبر: 53665

اختصاصی گسترش‌نیوز:

اعتصاب جمعی از کارکنان شرکت توسعه نیشکر

استاندار خوزستان، سه تن از مدیران شرکت توسعه نیشکر را برکنار و مدیران جدید را تفویض کرد. طبق اخبار دریافت شده، جمعی از کارکنان این شرکت در مخالفت با این اقدام دست به اعتصاب زده‌اند.

گسترش‌نیوز: استاندار خوزستان، غلامرضا شریعتی در واپسین روزهای دوران استانداری خود، مدیر قبلی این شرکت، دکتر محمود شمیلی را برکنار و حسین آمیلی (۸۰ ساله)، مهدی مفیدی و عبدعلی ناصری را به‌عنوان اعضای جدید هیئت‌مدیره منصوب کرد. به‌این‌ترتیب فقط اعضایی که امکان تغییرشان وجود نداشته است ( نمایندگان دولت و جهاد کشاورزی) در سمت‌های خود ابقا شده‌اند.

nishekarr.jpg

طبق اخبار دریافتی جمعی از کارکنان این شرکت در مخالفت با این دست به اعتصاب زده‌اند. آنها انتصاب اعضای جدید را غیرقانونی می‌دانند و خواستار دخالت نهادهای نظارتی و بررسی دلایل واقعی انتصاب‌های اخیر شده‌اند. گفته می‌شود که استاندار خوزستان این تصمیم را در واپسین روزهای دوران استانداری خود گرفته است و به‌زودی به وزارت نفت عزیمت خواهد کرد.

لازم به ذکر است که رکورد ۲۵ ساله تولید شکر از نیشکر در سال ۹۷ شکسته شد و به میزان ۱۲۵ درصد افزایش یافت تا کشور برای اولین در این زمینه خودکفا شود. درحال‌حاضر کشور از نظر میزان تولید شکر با کمبود خاصی روبه‌رو نیست.

  • ابراهیم ارسالی در

    حسین آمیلی 80 ساله؟ آقای آمیلی متولد 1325. یک حساب ساده ریاضی سن ایشون در سال 1398 میشه 73 سال.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها