|
کدخبر: 207958

ورود حجم انبوه کالاهای اساسی به بنادر کشور

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: پیش‌بینی می‌شود در نیمه دوم سال با حجم انبوهی از ورود کالاهای اساسی در بنادر مواجه باشیم.

محمد راستاد در همایش سراسری مدیران این سازمان با اشاره به ایفای دقیق وظایف نظارتی بر کلیه قراردادها در بنادر، افزود: وظیفه ما به عنوان کارفرما این است که به دقت جزئیات قراردادها با سرمایه‌ گذاران و اپراتورها را کنترل کنیم و نقش هدایت گری داشته باشیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به لزوم سلامت اداری و نظارت دقیق بر خدمات اداری و عملکرد کارکنان، اظهار داشت: با توجه به تصویب طرح جامع بنادر بازرگانی و تعهدات ما به این طرح کاربردی و دقیق، لازم است تمامی مدیران در بنادر و ستاد، هر طرح و برنامه‌ای را فقط در راستای طرح جامع بنادر دنبال کنند.

وی با بیان اینکه رویکرد دولت بر تسهیل و ساده‌سازی امور است، اضافه کرد: فرآیندهای سازمانی باید برای ذی‌نفعان و مشتریان، تسریع و تسهیل شود تا سرمایه گذاران انگیزه بیشتری برای سرمایه گذاری پیدا کنند.

مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی با تاکید بر ارتقا و توجه ویژه به موضوع ایمنی دریایی و دریانوردی، افزود: به واسطه اینکه همواره با ریسک‌های منجر به حوادث غیرقابل جبران مواجه هستیم، لازم است که بی‌کم‌وکاست به ایمنی در دریا و عملیات بندری توجه کنیم.

راستاد با بیان اینکه مدیران باید در دسترس مراجعان باشند، گفت: تمامی مدیران لازم است با اختصاص وقت و تنظیم برنامه، همواره در دسترس ارباب رجوع، مراجعان، مشتریان و ذی‌نفعان و حتی کارکنان باشند.

 

منبع: اقتصاد آنلاین

ارسال نظر