|
کدخبر: 205489

معرفی بهترین کالاها برای واردات از ترکیه به ایران

آیا می دانید که بهترین کالا برای واردات از ترکیه چه می باشد ؟ یا به عبارتی چگونه می توان بهترین کالا را برای وارد کردن انتخاب کرد؟

بهترین کالاها برای واردات از ترکیه به ایران

اقتصاد جهانی، یکی از دلایل اهمیت واردات برای هر کشوری است. رقابت کردن در مقیاس جهانی، امری است که امروزه بسیاری از مشاغل به دنبال آن هستند. کارآفرینان برای رقابتی شدن و رشد و توسعه به سراغ واردات و صادرات کالاها می روند. واردات و صادرات کالا و خدمات، می توانند با چالش های بزرگی همراه باشند و هر تصمیمی که در این راه گرفته شود می تواند مسیر موفقیت شما را تعیین کند. در ادامه بیشتر با مبحث واردات آشنا می شویم و همچنین به بررسی نکات مهم در هنگام انتخاب بهترین کالاها برای واردات از ترکیه، می پردازیم.

همه چیز درباره واردات

واردات ( imports ) به معنای خرید محصولات یا خدمات از کشور یا بازار دیگری غیر از خود می باشد. وارد کردن محصولات یا خدمات برای هر کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است. تجهیزات پزشکی، تلفن های هوشمند، انواع پوشاک و انواع غذاها، تنها چند نمونه از محصولاتی هستند که استفاده از آنها بدون واردات امکان پذیر نمی باشد. همچنین جهان مدرن امروز برای ایجاد محصولات پایدار به واردات کالا و خدمات متکی است.

واردات از ترکیه و اهمیت آن

مطمئنا واردات از ترکیه و یا هر کشور دیگری، مزایایی را به همراه دارد. وقتی افراد در مورد واردات و تجارت بین المللی صحبت می کنند، به خرید محصول از کشور دیگر و فروش آن در بازارهای خودی، اشاره می کنند. باید گفت که این تنها مزیت واردات نیست. واردات مزایای زیادی به همراه دارد که به شرح زیر می باشد :

معرفی محصولات جدید به بازار : اگر محصولی در ترکیه تولید می شود که برای کارآفرینان ایرانی جذاب و مفید به نظر می رسد، می توانند آن محصول را وارد کرده و به مصرف کنندگان خود معرفی کنند. به لطف گسترش ارتباطات و اینترنت، کارآفرینان می توانند قبل از واردات یک محصول خاص، تحقیقات مناسب و کامل انجام دهند.

کاهش هزینه ها : یکی دیگر از مزایای واردات از ترکیه، کاهش هزینه ها می باشد. امروزه بسیاری از مشاغل واردات محصولات، بخش هایی از محصولات و منابع را مقرون به صرفه تر از تولید آنها در سطح محلی می دانند. موارد بسیاری وجود دارد که کارآفرینان می توانند محصولاتی با کیفیت و خوب و همچنین ارزان ( حتی با در نظر گرفتن هزینه واردات آن ) را پیدا کنند. به همین دلیل نیز برخی افراد بجای سرمایه گذاری در ماشین آلات مدرن و گران قیمت، واردات کالا و کاهش هزینه های آنها را انتخاب می کنند.

پیشرو شدن در صنعت : یکی از مزایای کلیدی واردات محصولات، فرصت تبدیل شدن به رهبر بازار در صنعت مورد نظر می باشد. از آنجایی که تولید محصولات جدید و بهبود یافته، یک فرآیند بی پایان است، بسیاری از مشاغل در سراسر جهان از این فرصت برای واردات محصولات جدید استفاده می کنند.

ارائه محصولات با کیفیت بالاتر : یکی دیگر از مزایای واردات از ترکیه مربوط به قابلیت بازاریابی محصولات با کیفیت بالا است. اگر قصد دارید که تجارت و کسب و کار خود را بر اساس واردات محصولات تنظیم کرده و راه اندازی کنید، حتما به وارد کردن محصولات با کیفیت بالا نیاز دارید. این امر بدین معنا است که بسیاری از مشاغل تولیدی آگاه هستند که شهرت آنها تا حد زیادی به کیفیت اقلام تولید شده توسط آنها بستگی دارد.

نحوه انتخاب بهترین کالا برای واردات از ترکیه

نحوه انتخاب بهترین کالا برای واردات از ترکیه

یکی از مهم ترین جنبه های تجارت واردات – صادرات، نوع کالایی است که می خواهید وارد یا صادر کنید. فرصت های وارداتی بسیاری وجود دارد که باید در نظر بگیرید، اما ممکن است همه آنها بهترین انتخاب برای شرکت شما یا بازاری که می خواهید وارد آن شوید، نباشد. به همین دلیل نیز تحقیقات خوب به شما کمک می کند تا شانس خود را برای پیدا کردن محصول مناسب برای واردات، افزایش دهید. در هنگام انتخاب محصول برای وارد کردن از ترکیه و یا هر کشور دیگری به موارد زیر توجه کنید :

  • تصمیم گیری درباره بازاری که می خواهید وارد آن شوید.  قبل از اقدام برای واردات از ترکیه، باید بیشتر از بازاری که می خواهید وارد آن شوید و شروع به تجارت کنید آشنا شوید. همچنین شما باید با محصولات وارداتی که با موفقیت در بازار مورد نظر به فروش می رسند نیز با خبر شوید. آمارها و خبرهای زیادی وجود دارند که می توانید قبل از تصمیم گیری، آنها را بررسی کنید.
  • تقاضای محلی را مورد مطالعه قرار دهید.
  • آنلاین و فعال باشید. بیشتر مراحل واردات و صادرات به صورت آنلاین شروع شده و ادامه می یابد.
  • یک صادر کننده مناسب برای همکاری پیدا کنید.
  • با کاغذ بازی ها و موانع محلی آشنا شوید. برای رد شدن از این مرحله و یا مراحل قبلی به کمک تخصصی نیاز دارید. شما می توانید از شرکت های بازرگانی متخصص در این زمینه کمک بگیرید. شرکت بازرگانی اورانوس می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

بهترین کالاها برای واردات از ترکیه به ایران

کشور ترکیه به عنوان کشور همسایه ایران، یکی از بهترین کشورها برای واردات انواع کالا می باشد. کالا های بسیاری از ترکیه وارد ایران می شوند که بهترین آنها به صورت زیر است :

کالاهای بهداشتی :

انواع شامپو برای سر و بدن

انواع محصولات برای آرایش و مراقبت از پوست ( انواع کرم، کانسیلر، کرم پودر، ماسک صورت، لوسیون، ضد تعریق و .... )

انواع محصولات بهداشت دهان و دندان

انواع محصولات آرایشی ( مانند رژ لب، لاک ناخن، رنگ مو و ..... )

انواع محصولات نظافتی و شستشو

لوازم برقی و خانگی :

از جمله لوازم برقی و خانگی برای واردات از ترکیه می توان به مواردی زیر اشاره کرد :

سشوار

جارو برقی

انواع اتو

غذاساز

خرد کن

انواع لوازم پخت و پز و آشپزخانه

یخچال و فریزر

چرخ خیاطی

لوازم یدکی برقی

لوازم گرمایشی و سرمایشی

و ....

انواع محصولات نساجی

انواع پوشاک زنانه و مردانه و کودکانه

کیف و کفش

سرویس حمام و حوله

روبالشی و رو تختی

پتو و لحاف

دکوراسیون و دکوراتیو :

برخی از محصولات دکوراتیو برای واردات از ترکیه به صورت زیر می باشد :

لوستر

پرده

مبلمان

آینه

تابلو

لوازم تزئینی ( مجسمه، تندیس و ... )

و ...

غذا و خوراکی :

قهوه

بیسکوییت و کیک

شکلات

خشکبار

موزهای سبز یا خشک شده

محصولات صنعتی :

تجهیزات و لوازم خودرو

لاستیک

تجهیزات بسته بندی

کاشی و گرانیت

انواع تجهیزات صنعتی

و ....

 

نویسنده: رپورتاژ

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها