|
کدخبر: 183145

کشف ۲۱۰ قلم لوازم خانگی قاچاق در بزرگراه آزادگان

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف ۴ دستگاه نیسان حامل ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک عملیات هدفمند پلیسی در حوالی بزرگراه "آزادگان " خبر داد.

سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ از توقیف ۴ دستگاه نیسان حامل ۲۰ میلیارد ریال کالای قاچاق طی یک عملیات هدفمند پلیسی در حوالی بزرگراه "آزادگان " خبرداد.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تکمیل تحقیقات پلیسی، ماموران انتظامی پایگاه جنوب پلیس امنیت اقتصادی تهران از انتقال مقادیر کالای قاچاق از یک انبار کالا واقع در صباشهر به تهران مطلع شدند و در یک عملیات پلیسی، موفق شدند ۴ دستگاه نیسان حامل کالای قاچاق را در بزرگراه "آزادگان " شناسایی کنند.

وی افزود: با توقیف خودرو و بازرسی از آن‌ها تعداد ۲۱۰ قلم لوازم خانگی قاچاق از قبیل: ۲۰دستگاه ماشین لباسشویی و ظرفشویی، ۲۴دستگاه چرخ گوشت و ۱۶۶ دستگاه سایر لوازم برقی آشپرخانه فاقد بارنامه و مجوز‌های گمرکی کشف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران با اشاره به دستگیری راننده خودرو‌ها ادامه داد: متهمان در تحقیقات مقدماتی اظهار داشتند که این اموال متعلق به آن‌ها نبوده و از اصالت و قاچاق بودن و یا نبودن این کالا‌ها مطلع نیستند و صرفا به ازای دریافتی حق الزحمه‌ای از بابت کرایه خودرو، کالا‌ها را از صباشهر بارگیری و قصد انتقال این اوال را به خیابان "شوش" و "امین حضو" داشتند.

سرهنگ گودرزی با اشاره به اینکه بلافاصله کارآگاهان این پلیس تحقیق برای شناسایی مالک خودرو را آغاز کردند، تصریح کرد: هویت مالک اموال و محل تردد وی شناسایی و با هماهنگی‌های قضائی متهم هنگام تردد در محدوده میدان "انقلاب" دستگیر شد.

این مقام انتظامی افزود: با دستور قضائی کلیه اموال مکشوفه تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی تهران شد و کارشناسان ارزش ریالی این اموال را ۲۰ میلیارد ریال برآورد شده است.

به گفته سرهنگ گودرزی هر ۵ متهم پس از تحقیقات تکمیلی در اختیار مراجع قضائی قرار گرفتند.

 

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها