|
کدخبر: 303998

ادعای عجیب اوکراین در باره پهپاد‌ های ایران

در حالی ارتش اوکراین بامداد شنبه اعلام کرد که نیروهای این کشور «۱۵ پهپاد شاهد» را شب گذشته منهدم کردند که چند ساعت بعد ارتش روسیه نیز گفت که حمله پهپادی اوکراین را خنثی کرده است. ارتش اوکراین گفت که در مجموع از ۱۷ پهپاد انتحاری «شاهد» ساخت ایران در حمله هوایی روسیه استفاده شده بود.

در حالی ارتش اوکراین بامداد شنبه اعلام کرد که نیروهای این کشور «۱۵ پهپاد شاهد» را شب گذشته منهدم کردند که چند ساعت بعد ارتش روسیه نیز گفت که حمله پهپادی اوکراین را خنثی کرده است. 

 
ارتش اوکراین گفت که در مجموع از ۱۷ پهپاد انتحاری «شاهد» ساخت ایران در حمله هوایی روسیه استفاده شده بود. با این حال ارتش اوکراین مشخص نکرد بر سر دو پهپاد دیگر باقی مانده چه آمده است.
 
اوکراین اعلام کرد که نیروهای روسیه با پهپادهای شاهد از شمال حمله کردند.
 
این نهاد افزود که پدافند هوایی اوکراین در مناطق شمالی و مرکزی و همچنین در غرب کشور فعال شده است.
 
هر دو طرف درگیر اخیرا حملات منظم پهپادی و شهپادی را از طریق هوا و دریا گزارش کرده‌اند. مسکو حملات خود را به زیرساخت‌های بندری اوکراین در دریای سیاه تشدید کرده است.
منبع: انتخاب
  • کرامت سلیمی ارسالی در

    در اوایل جنگ اوکراین سرلشکر محسن رضایی ف رمانده سابق سپاه پاسداران گفتند که جنگ ا وکراین حداقل 10 سال طول می کشد. تا الان نقریبا 2 سال ان گذشته است.

    گلوبالیستها این جنگ را برای زمان طولانی برنامه ریزی کرده اند و به موقع ان هواپیم اهای جنگی را نیر در اختیار اوکراین قرار می دهند و حتی شاهد بمباران شهرهای روسیه از جمله مسکو خواهیم بود.

    می بینید که به راحتی با پهپاد به مسکو حمله می شود.

    مشکل فقط این است ک ه شما رسانه ها قدر فرصت و امکانات رسانه ای را نمی دانید و حاضر نیستید قدمی برای توقف این جنگ بردارید و همچنان در انتظار رجعت سرخ ستاره نشسته اید.

    ش ک نکنید که گلوبالیستها برای کشور ایران ن یز برنامه تخریب و نابودی دارند و بعد از روسیه به سراغ ایران خواهند امد تا کشور م ا را نیز به سرنوشت کشور اوکراین دچار کنن د.

    تا دیرتر نشده از محافظه کاری و بی تفاوتی دست بردارید و برای توقف جنگ اوکراین قدم بردارید.

    د ر صورت درگیر شدن ایران در جنگ حتی جایی وجود ندارد که به انجا پناه ببریم. و ایرا ن با جنگ و قحطی کلا نابود خواهد شد.

    واقعا راه حل موثر و واقعی برای توقف این جنگ وجود دارد و حتی مانع از رخ دادن جنگ چین و تایوان خواهد شد.

    حتی امریکا دیگر با ایران وارد روی ارویی نظامی نخواهد شد.

    تصمی م با خودتان است که چه رفتاری در پیش بگیر ید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها