|
کدخبر: 296703

گفت و گو مهم پوتین با بن سلمان

بنا بر روایت ریاض، رئیس‌جمهور روسیه با ولی‌عهد عربستان سعودی تماس تلفنی برقرار و درباره روابط دوجانبه صحبت کرد.

بین‌الملل گفت و گو مهم پوتین با بن سلمان

به رغم فشارهای بین‌المللی آمریکا برای کاهش مراودات کشورها با روسیه، خبرگزاری رسمی عربستان سعودی (واس) از گفت‌و‌گوی تلفنی محمد بن سلمان و ولادیمیر پوتین خبر داد.

منابع رسانه‌ای دولتی در عربستان سعودی شامل خبرگزاری رسمی واس خبر دادند که ولادیمیر پوتین رئیس‌جمهور روسیه روز چهارشنبه (دیروز) با محمد بن سلمان ولی‌عهد عربسنان سعودی تماس تلفنی برقرار کرد.

بنا بر روایت ریاض، در جریان رایزنی تلفنی پوتین و بن سلمان دو طرف درباره روابط روسیه و عربستان سعودی و طرق توسعه همکاری دو کشور در زمینه‌های مختلف رایزنی کردند.

به گزارش رسانه‌های عربستان سعودی، ولی‌عهد این کشور و رئیس‌جمهور روسیه همچنین درباره تعدادی دیگر از موضوعات مورد علاقه مشترک دو کشور تبادل نظر کردند.

منبع: فارس
  • نیستانک ارسالی در

    ولیعهد عربستان بسیار نقش آفرین شده ولی د ر خفای کامل.ایشان چهار حرکت را برای آمری کا انجام داده بدون استناد.اول رابطه شبه جزیره عربستان و اسرائیل و کسب تجربه این رابطه و اعلام آن به آمریکا دوم: رابطه با ایران و میانجی چین که خود بسیار مهم بود ه و در اینجا هم با این رابطه نظرات ایران و چین را به آمریکا اعلام کرده. سوم : رو سیه و سفر زلنسکی به شورا اعراب و جمع بند ی نظرات جهت یک وساطت مخفیانه و اعلام آن به آمریکا چهارم سفر وزیر خارجه آمریکا به عربستان جهت برآورد این اطلاعات و همچنین تصمیم گیری برای همه آنها و از جمله ایرا ن

ارسال نظر