|
کدخبر: 261751

سایت موسسه واشنگتن، حسینیه شد!

امروز چهارشنبه یک تیم سایبری عراقی بار دیگر موفق شد پایگاه اندیشکده «موسسه واشنگتن» را که یکی از مراکز مهم در ترسیم سیاست های کاخ سفید و مرتبط با رژیم صهیونیستی است، مورد هدف قرار دهد و آن را از کار بیندازد.

کانال خبری «صابرین نیوز» (نزدیک به گروه های مقاومت اسلامی عراق) در توضیح کوتاهی در خصوص این حمله سایبری جدید گفت که تیم سایبری «الطاهره» با همکاری تیم «Heavthinker ۱۸۷۷» و انجام حمله سایبری نفوذ، سرورهای سایت موسسه واشنگتن را هک کردند.

این کانال خبری همچنین درباره ابعاد این حمله سایبری گفته است که «سایت این اندیشکده پژوهش های راهبردی متمرکز بر خاورمیانه، بر اثر این حمله سایبری تبدیل به نوعی حسینیه شده که هم اکنون دارد نوحه های حسینی پخش می کند!»

تیم سایبری عراقی سایت موسسه واشنگتن را از کار انداخت

براساس گزارش ها، تیم سایبری «الطاهره» تاکنون بیشترین حملات خود را متوجه سایت های اطلاعاتی رژیم صهیونیستی و برخی کشورهای عربی و منطقه ای سازشکار و نیز در موضع خصومت با عراق کرده بود اما این نخستین بار است که یک سایت اطلاعاتی و پژوهشی مهم آمریکایی را هدف قرار می دهد.

اندیشکده موسوم به موسسه واشنگتن (washingtoninstitute) در طول یک سال گذشته اهتمام گسترده ای به فعالیت خبری صابرین نیوز به عنوان مهمترین منبع خبری نزدیک به گروه های مقاومت اسلامی عراق، نشان داده بود.

این اندیشکده آمریکایی – صهیونیستی در ۲۵ آوریل ۲۰۲۲ (۵ اردیبهشت ۱۴۰۱)در یک گزارش دو صفحه ای، به حملات سایبری گروه «الطاهره» پرداخت و مدعی شد که این گروه سایبری با کانال خبری صابرین نیوز مرتبط است.

در بخشی از این گزارش آمده است که با وجود اینکه اغلب حملات سایبری این گروه عراقی، صرفا برای خارج کردن سایت های اینترنتی دشمنان از دسترس است اما روند اتفاقات نشان می دهند که این گروه عراقی تمایل به حملات سایبری پیچیده تر به زیرساخت های حیاتی دارد.

گروه سایبری الطاهره به دنبال انتشار این گزارش اندیشکده واشنگتن، امروز اعلام کرده است که سایت این اندیشکده آمریکایی – صهیونیستی را از کار انداخته است.

منبع: ایرنا
  • ناشناس ارسالی در

    احتیاج به هک کردن نبود. برادر بایدن و بر ادر رابرت مالی خودی هستند می تونید از بر ادران گرامی پرویز پرستویی شهاب حسینی حمی د فرخ نژاد اصغر فرهادی معین بیژن مرتضوی علیرضا امیر قاسمی خواهر گوهر خیراندیش و .... سوال کنید.

ارسال نظر