|
کدخبر: 261226

ادعای وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران

رژیم صهیونیستی که بزرگ ترین ناقض حقوق مردم فلسطین و آشکار ترین تهدید برای کل منطقه و جهان است از زبان وزیر جنگ خود ادعاهای تل آویو درباره ایران را تکرار کرد.

بین‌الملل ادعای وزیر جنگ اسرائیل علیه ایران

بنی گانتس در جریان بازدید از فرماندهی شمالی ارتش این رژیم اظهار داشت: ما به اقدام علیه هر تهدید دشمنان خود ادامه خواهیم داد و از انتقال ظرفیت‌های پیشرفته ایران که جان شهروندان ما و ثبات کل منطقه را به خطر بیاندازد، جلوگیری خواهیم کرد.

این ادعاها در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی خود بزرگترین تهدید در منطقه است.

وی افزود: تل آویو همچنان به اقدامات دفاعی خود در شمال ادامه خواهد داد.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با اشاره به رزمایشی که در شمال این کشور در جریان است، تصریح کرد: ترکیبی از آموزش، فعالیت‌های عملیاتی و تقویت انعطاف پذیری مدنی، برداشت کامل ما را نسبت به حفظ امنیت از منطقه شمالی و تمام سرزمین‌های اشغالی تشکیل می‌دهد.

همزمان با برگزاری این رزمایش ، منایع خبری لبنانی دوشنبه شب از آمادگی کامل حزب‌الله لبنان همزمان با برگزاری رزمایش رژیم صهیونیستی خبر دادند.

المیادین با تایید این خبر اعلام کرد که حزب الله آمادگی کامل خود را همزمان با این رویداد اعلام کرده است.

منابع فلسطینی نیز اعلام کردند که گروه‌های مقاومت این کشور نیز در حالت آماده باش کامل قرار گرفته اند تا در صورت هرگونه حماقت دشمن صهیونیستی، آمادگی کافی برای پاسخگویی داشته باشند.

منابع خبری از آغاز بزرگترین رزمایش تاریخ جعلی رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه خبر دادند.

رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند که بزرگ ترین رزمایش تاریخ این رژیم تحت عنوان «ارابه‌های آتش» برگزار می‌شود.

خبرنگار نظامی وبگاه صهیونیستی واللا در این باره اعلام کرد: این رزمایش نظامی که ستاد مشترک ارتش اسرائیل برگزارکننده آن است، سال گذشته در پی آغاز عملیات «نگهبان دیوارها» (جنگ ۱۲ روزه علیه غزه) به تعویق افتاده بود.

بنابراین گزارش، در مرحله نخست این رزمایش همه بخش نظامی ارتش و ستاد مشترک رژیم صهیونیستی مشارکت دارند.

البته با وجود برگزاری این رزمایش منابع صهیونیستی اذعان کردند که ارتش این رژیم به تازگی تاکید کرده که تمایلی برای ورود به جنگ علیه غزه را ندارد.

اما برگزاری این رزمایش همزمان با تنش‌های شدید امنیتی در داخل اراضی اشغالی و همچنین تهدیدات مطرح شده از سوی صهیونیست‌ها در زمینه ترور «یحیی سنوار» رئیس دفتر سیاسی حماس در غزه، از لحاظ زمانی مهم ارزیابی می‌شود.

منبع: ایرنا

ارسال نظر